Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: График 2018-2019
Форум ZDSim > Железнодорожный транспорт > Движение поездов
art-trans
На свята додадуть 30 пар поїздів - "Укрзалізниця"

“Укрзалізниця” незабаром оголосить про призначення додаткових поїздів на новорічні та різдвяні свята.

Про це йдеться в повідомленні компанії.

“Цього року планується призначити близько 30 пар таких поїздів”, – зазначають в компанії.

В основному вони курсуватимуть у напрямку зимових курортів України, зокрема в Івано-Франківськ, Ужгород, Львів, Чернівці.

Продаж квитків на додаткові поїзди відкриють після реалізації всіх місць у цілорічних поїздах.

26 листопада “Укрзалізниця” відкрила продаж квитків на всі пасажирські поїзди, що відправляються з 9-го по 20 грудня включно.



К слову, на сайте УЗ уже около недели как появился блок с расписанием на новый график.
art-trans
«Укрзалізниця» запускає новий поїзд до Перемишля

«Укрзалізниця» від 20 грудня цього року запускає новий поїзд № 90/89 Львів – Перемишль. Поїзд курсуватиме цілий рік у дні підвищеного пасажиропотоку і почне перевозити пасажирів уже під час цьогорічних свят: з 20 грудня по 7 січня, повідомляє прес-служба залізниці.

Поїзд № 89 вирушатиме з Перемишля о 10:15 і прибуватиме до Львова о 13:45. Зі Львова поїзд буде їхати о 16:00 і прибуватиме до Перемишля о 17:46.

Поїзд складатиметься з шести купейних вагонів із місцями для сидіння 2-го класу. Вартість проїзду – близько 253 гривень, уточнили в «Укрзалізниці».
ЛиС
Блин, лучше бы наоборот - к утру в Перемышль, на вечер обратно. Правда там стоять особо негде, путь всего один.
art-trans
Да, два зеркальных трансформера туда просятся. Чтобы по 12 часов в каждую сторону, и с ограниченной продажей до Львова (чтобы не выгребали). Харьковский ЧС7 в Перемышле будет эффектно смотреться. И в общий оборот с какими-нибудь Сумами с двух-трёх часовым перестоем в Киеве на "прибраться-снабдиться".

[по-моему у меня синдром рейлвейклабера, не?]
scriptum
В тот мост и двойка не влазит.
tysha0505
Цитата(art-trans @ 15.12.2018, 20:42) *
[по-моему у меня синдром рейлвейклабера, не?]

Свяжутся ото непонятно с кем и потом бацилу разносят по другим форумам, ей-б-гу blush.gif
art-trans
Цитата(scriptum @ 16.12.2018, 10:40) *
В тот мост и двойка не влазит.
Каким же тогда образом они возят 51/52?
scriptum
Так, начебто, десятками (без чемоданов, которые). В свое время ТЧГ-1 Льв. меня удивил, что двойки не проходят в ферме того моста.
wildTarik
Не пишіть дурниць, двійка з 35/36 їздить і все нормально.
art-trans
И всё же - интересен технический вопрос. Насколько низко там провод, чтобы вещать о высоте ЧС7 и его проходимости.
Vyacheslav
Навіщо в Перемишль ЧС7? НЯЗ там нема настільки довгих поїздів.
emeljan
кстати да. Вы еще ВЛ82м предложите туда запустить
scriptum
Да, чтоб кроме пассажиров еще и контрабандный груз потянуть в особо крупных масштабах. И рельсы раскантовать заодно)
Алексей Краснов
Из документа «Анализ параметров, являющихся определяющимися для сохранения технической и эксплуатационной совместимости железнодорожной колеи 1520 мм и 1435 мм на границе СНГ — ЕС. Подсистема: энергоснабжение» (2010). Документ подготовлен совместной контактной рабочей группой экспертов ОСЖД.

Польша: высота контактного провода 5750–6200 мм, зигзаг контактного провода +/- 300 мм, воздушное отклонение контактного провода 500 мм.

В документе имеется ссылка на «Инструкцию по эксплуатации устройств энергоснабжения на пограничном переходе: Мэдика (ПКП) — Мостиска-II (УЗ)».
art-trans
Укрзалізниця не запускатиме поїзд на Івано-Франківськ, омріяний Анною Романовою

Укрзалізниця не дає поїзда прямого сполучення Чернігів – Івано-Франківськ.

Для цього, запевняють в Укрзалізниці, не вистачає попиту. А порахований він пасажирами, котрі доїжджають до «конечної».

Про це йдеться у листі-відповіді від держпідприємства на адресу народного депутата.

«Омріяний Поїзд «Чернігів - Івано-Франківськ». Саме його відновлення я добивалася від Укрзалізниці. І отримала відповідь: нема попиту. – повідомила вона. –А саме: у минулому поїзді до кінця маршруту доїджало лише... 70 пасажирів, тобто трохи більше двох вагонів».


До Чернігова не їздять, кажуть в Укрзалізниці

Потягу за напрямком «Чернігів – Івано-Франківськ» не буде, оскільки немає попиту.

Таку відповідь отримала депутатка Анна Романова на свій запит до «Укрзалізниці».

У минулому році, за маршрутом «Івано-Франківськ – Київ – Чернігів» до Чернігова доїжджали 10-20% від загальної кількості людей в потязі (приблизно 70 осіб).

Нагадаємо, що у грудні 2017 року почав курсувати потяг "Чернігів - Івано-Франківськ".

art-trans
Починаючи з 30 січня поїзд «Чотири столиці» курсуватиме частіше, – Євген Кравцов

Починаючи з 30 січня 2019 року міжнародний поїзд «Чотири столиці» №31/32 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига курсуватиме частіше: один раз на чотири дні замість одного разу на тиждень. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.



«Поїзд «Чотири столиці» курсуватиме частіше. З 30 січня змінюємо графік – рейси будуть один раз на чотири дні. На сьогодні поїзд їздить раз на тиждень. При цьому розклад руху не змінюємо», – повідомив Євген Кравцов у Facebook.

За його словами, про збільшення періодичності курсування поїзда домовилися залізничні адміністрації України, Білорусі, Литви та Латвії, адже нині це сполучення користується попитом у пасажирів. «Населеність в напрямку Київ – Рига складає 49%, у зворотному – 40%. Це гарні показники, що говорять про популярність сполучення до європейських столиць та його економічну рентабельність для української залізниці», – зауважив Євген Кравцов.

Аналіз пасажиропотоку в даному сполученні свідчить, що найбільше пасажирів цим поїздом прямує до Латвії (45%) та Литви (38%) і менше до Білорусі (17%). Загалом у період з 28 вересня 2018 року по 11 січня 2019 року в обох напрямках поїздом подорожували понад 4,3 тис. пасажирів.

З періодичністю курсування раз на чотири дні поїзд №31/32 вирушатиме з Києва починаючи з 30 січня, а у зворотному напрямку з Риги – з 31 січня. При цьому розклад руху поїзда не змінюється.

Нагадаємо, поїзд «Чотири столиці» курсує з 28 вересня 2018 року. У складі поїзда 10 вагонів, з них 9 купе та 1 вагон класу люкс. У 6-ому вагоні купе розділені на чоловічі та жіночі.


На Водохреща навколо столиці запустять паровоз

У Києві на Водохреща курсуватиме святковий поїзд на паровозній тязі. Про це УНН повідомляє з посиланням на прес-службу "Укрзалізниці".

"З нагоди свята Водохреща в Києві курсуватиме святковий поїзд на паровозній тязі, яким матимуть змогу скористатися всі охочі кияни та гості столиці", - йдеться у повідомленні.

Святковий поїзд на паровозній тязі 19 січня курсуватиме в складі паровоза Л-4600, чотирьох пасажирських вагонів та вагона-ресторану.

Подорож навколо Києва триватиме близько двох з половиною годин. Він вирушить зі станції "Київ-Пасажирський" 19 січня о 12:50, а завершить подорож прибуттям на головний вокзал столиці о 15:15.

Паровоз Л-4600 було побудовано Луганським заводом у 1952 році. Вартість дорослого квитка становить 71,54 грн, дитячого – 61,15 грн.
art-trans
Продовження поїзда "чотирьох столиць" до Таллінна затягується

Тепер переговори про продовження поїзда "Київ – Рига" до Таллінна очікуються в лютому 2019 року.

Переговори про можливе продовження до Таллінна (Естонія) поїзда "чотирьох столиць", що курсує за маршрутом "Київ (Україна) – Мінськ (Білорусь) – Вільнюс (Литва) – Рига (Латвія)", які мають намір провести українська та естонська сторони, знову відкладені.

Про це заявила прес-секретар державної компанії Eesti Raudtee Моніка Ліллес, повідомляє естонський портал ERR.

"Переговори знову перенесені. Згідно з останньою інформацією, яку ми отримали від української сторони, вони відбудуться у лютому. З нашої сторони, як і раніше, є інтерес до обговорення проекту", - заявила Ліллес.

Як повідомляє видання, спочатку переговори повинні були пройти в Києві в грудні, але потім державна залізнична компанія України "Укрзалізниця" перенесла їх на 17 січня.

Перший рейс поїзда "чотирьох столиць" Київ (Україна) – Мінськ (Білорусь) – Вільнюс (Литва) – Рига (Латвія) вирушив в рейс 28 вересня 2018 року. Тоді ж Кравцов заявив про плани додати до маршруту п'яту столицю – Таллінн (Естонія) наприкінці 2018 – на початку 2019 року.

18 січня 2018 року голова правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов заявив, що з 30 січня потяг "Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига" почне курсувати частіше - раз на чотири дні замість разу на тиждень зараз. При цьому чиновник заявив, що в держкомпанії задоволені заповнюваністю поїзда "Київ – Рига".
art-trans
Чешский Leo Express хочет продлить маршрут поезда Прага-Краков в Украину

Чешский транспортный оператор хочет воспользоваться возросшим интересом украинцев к поездкам в страны ЕС.

Частный оператор пассажирских перевозок Leo Express планирует в декабре 2019 года запустить первый поезд от границы Украины в Прагу через Краков. Предполагается, что поезда будут ходить вплоть до четырех раз в день, и обеспечат движение пассажиров между Львовом и Прагой, хотя отправной точкой будет приграничная станция.

Об этом сообщают журналисты портала Rynek kolejowy.

Таким образом чешский перевозчик намерен воспользоваться растущим интересом граждан Украины к поездкам в страны Евросоюза.

Администрация ж/д транспорта Польши уже получила от Leo Express информацию о планируемых рейсах по маршруту Прага-Медыка-Прага. Чешский оператор намерен осуществлять перевозки по маршруту, начиная с 11 декабря 2019 года, и до 10 декабря 2024 года. Также заявлено о намерении выполнять рейсы до четырех раз в день семь дней в неделю.

Польские журналисты получили подтверждение этих планов и в самой Leo Express. В польском представительстве компании, однако, уточнили, что перевозчик не обязуется выполнять четыре рейса в день, но постарается осуществлять их как можно чаще. Четыре рейса - это максимальное прогнозируемое оператором количество рейсов.

Кроме того, в Leo Express видят приоритетом продление маршрута на территорию Украины - до приграничной станции Мостиска во Львовской области. Но для этого частный оператор должен решить вопрос возможности доступа на украинскую ж/д инфраструктуру с УЗ и то, как будет осуществляться пограничный контроль - с Госпогранслужбой. Отметим, что колея европейского стандарта 1435 мм заходит во Львовской области как раз до станции Мостиска-1.

Также компания должна закупить новые поезда. Ожидается, что в текущем году будут получены три состава производства китайской корпорации CRRC.

Согласно планам Leo Express, с центрального ж/д вокзала Праги поезда будут отправляться в 08:09, 10:09, 12:09 и 16:09 по местному времени, через 6 часов 40 минут - прибывать в Краков, еще 2 часа 40 минут займет поездка в Перемышль, и еще 34 минуты - до конечной станции. Итого общее время поездки должно буде занять 9 часов 45 минут. В обратном направлении отправление поездов планируется в 23:16, 01:38, 6:38 или 09:38.

Напомним, что чешская Lео Express является первым полностью частным ж/д оператором в Польше, работающим на дальних направлениях. 20 июля 2018 года компания начала выполнять рейсы на ж/д маршруте между Прагой и Краковом. Билеты в поезде стоили от 18 до 50 евро, в зависимости от класса вагона (эконом, бизнес, премиум).

Однако уже осенью оператор приостановил выполнение данных рейсов. Причиной тому послужили ремонты на польских железных дорогах. Возобновить их Lео Express намерен 22 марта - это будут рейсы по выходным дням, и только с 22 июня 2019 года курсирование поездов перейдет на ежедневную основу. Тогда же планируется и завершение ремонтов ж/д путей.

==========
Толкачов об этом говорил ещё летом на рабочей группе в министерстве. И я не удивлён такому стремлению Leo. Однако вопрос с подвозом пассажиров к станции Мостиска-1 не воодушевляет. Да и на погранпереходе они потеряют неприлично много времени.
Какие есть соображения на этот счёт?
VadimLviv
Мені не вдалося пригадати пасажирської платформи біля евроколії ні на першій, ні на другій Мостисці.
Можливо щось змінилось недавнім часом.
emeljan
Могли бы и в Мукачево зайти. До Кошице ведь ездят

Цитата(art-trans @ 22.1.2019, 22:31) *
==========
Толкачов об этом говорил ещё летом на рабочей группе в министерстве. И я не удивлён такому стремлению Leo. Однако вопрос с подвозом пассажиров к станции Мостиска-1 не воодушевляет. Да и на погранпереходе они потеряют неприлично много времени.
Какие есть соображения на этот счёт?


Мой единственный опыт юзания Леоэкспресса с Катовице в Угерске-Градиште был неудачным, потому что автобус, следующий с Украины, и с которого у нас была пересадка в Богумине в поезд, "плюсанул" на 4 часа - тормознули на границе. Конечно деньги за поездку потом, спустя 3 недели, вернули до копейки, но осадок остался. Думаю, с прямыми поездами вопрос будет гораздо проще.
ЛиС
Цитата(art-trans @ 22.1.2019, 22:31) *
==========
Толкачов об этом говорил ещё летом на рабочей группе в министерстве. И я не удивлён такому стремлению Leo. Однако вопрос с подвозом пассажиров к станции Мостиска-1 не воодушевляет. Да и на погранпереходе они потеряют неприлично много времени.
Какие есть соображения на этот счёт?

Во первых не Мостиска-1, а Мостиска-2. А во вторых, те которые на Шегини ездят, немного изменят маршрут, и вуаля. _ можно ещё пригородных добавить. Времени потеряют не больше, чем пассажиры 35/36. А поляки могут "на ходу" от Медыки до Перемышля, как в "Hyundaiе". Да и вокзал там в принципе неплохой. Был во всяком случае.
art-trans
Розглядається можливість подовжити маршрут поїзда Львів—Чернівці до станції Чортків

На минулому тижні у регіональній філії «Львівська залізниця» відбулася експериментальна поїздка регіонального експреса, що обслуговує маршрут Львів—Чернівці.

Як повідомив заступник начальника служби приміських пасажирських перевезень Юрій Порохнавець, під час поїздки вивчалася технічна можливість подовження маршруту потяга від нинішньої кінцевої станції Чернівці до станції Чортків Тернопільської дирекції залізничних перевезень через станції Стефанешти, Заліщики та ін.

Очікується, що на підставі отриманих даних повноважна комісія зробить остаточний висновок про доцільність подовження цього маршруту.
igloz
Євген Кравцов
Цитата
Ми поки обережні в датах, але попередні домовленості такі: вже у червні Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia запустить поїзд Мукачево – Кошице. Тестовий рейс за цим маршрутом поїде за кілька місяців - 2 квітня.

Поїзди будуть формування наших колег зі Словаччини, час в дорозі - близько 4 годин. Минулоріч ми вдало запустили рейс до Будапешта, теж євроколією. Наміри свої не змінюємо - саме українське Мукачево має стати потужним пасажирським хабом для мандрівок Європою.

art-trans
З 1 березня розпочинається реконструкція пл. Двірцевої

Уже з п’ятниці, 1 березня, розпочинається реконструкція пл. Двірцевої. Роботи відбуватимуться поетапно. Як повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, є налагоджена співпраця з ПАТ "Укрзалізниця".

Для розвантаження центрального вокзалу, з 31 березня розпочнуть діяти додаткові зупинки потягів на станції "Підзамче". В свою чергу мерія продумує варіанти підсилення транспортного сполучення з цією станцією.

"З 1 березня розпочинаються роботи з реконструкції пл. Двірцевої. Відповідно, вже з п’ятниці розпочнеться поетапне перекриття площі. На початковому етапі для пасажирів міського громадського транспорту нічого не зміниться, автостанція продовжить функціонувати у звичному режимі.

Також ми співпрацюємо з ПАТ "Укрзалізниця". З 31 березня залізниця вводить додаткові зупинки на станції "Підзамче" для 53 поїздів, щоб розвантажити центральний вокзал, відповідно і пл. Двірцеву.

Тому, звертаємося до пасажирів, додатково переглядати розклад поїздів, місце відправки і зупинок, і купувати квитки, з 31 березня, від станції "Підзамче", — повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

За його словами, для забезпечення якісного транспортного сполучення із станцією "Підзамче", ЛКП "Львівелектротранс" розглядає можливість створення додаткового трамвайного маршруту від вул. Промислової до Академії мистецтв. Також буде проаналізовано завантаженість автобусів, які курсують в район станції "Підзамче", щоб збільшити кількість одиниць на маршрутах.
VL11m
Давно пора зупиняти всі поїзда по Підзамче, до центру міста 10 хв. Хоча так на таксистах менше заробиш...
art-trans
"Укрзализныця" назначила уже 20 дополнительных поездов к 8 марта

В понедельник УЗ назначила доппоезда из Киева в Запорожье и Хмельницкий.

АО "Укрзализныця" к Международному женскому дню назначила еще по одному доппоезду - из Киева в Запорожье и из Киева в Хмельницкий, увеличив, таким образом, количество дополнительных поездов к этому празднику до 20.

Поезд №177 Киев-Хмельницкий будет курсировать 10 марта с отправлением из Киева в 5:29 и прибытием в Хмельницкий в 11:53. В обратном направлении отправление поезда назначено на 12:51 с прибытием в Киев в 20:37.

Поезд №736 Киев-Запорожье отправится в рейс 9 марта в 14:11 из Киева и прибытием в Запорожье в 21:29. Обратно поезд выедет в 22:50 и прибудет в Киев в 6:07 следующих суток.
art-trans
"Укрзализныця" запускает "Ночной экспресс" Киев-Мариуполь

С 30 марта АО "Укрзализныця" запускает новый поезд - №10/9, "Ночной экспресс" Киев-Мариуполь. Проезжать маршрут он будет за 14 часов 44 минуты.

Об этом, как пишет ЦТС, сообщил председатель правления АО УЗ Евгений Кравцов. Он отметил, что сейчас поезд из Киева в Мариуполь находится в пути более 17 часов, а значит экономия времени "Ночным экспрессом" составит около 2 часов.

Поезд будет курсировать через день. Отправляться из столицы он будет в 19:03, прибывать в Мариуполь - в 09:47. Из Мариуполя отправление в 16:30, прибытие в Киев - в 07:14.

Поезд будет состоять из 10 вагонов. Как ранее информировал Кравцов, все вагоны в составе "Ночного экспресса" будут обновленными - после модернизации.
art-trans
"ВОЗИТИ ПОВІТРЯ НЕМАЄ СЕНСУ". ОМЕЛЯН ПОВІДОМИВ, ЧИ ПРИПИНИТЬСЯ ЗАЛІЗНИЧНЕ СПОЛУЧЕННЯ З РОСІЄЮ

За його словами, сполучення припиниться саме по собі.

Залізничне сполучення із Росією припиняється саме по собі, але політичне рішення навряд чи буде.

Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

За його словами, воно припинятиметься, бо наразі спостерігається природне падіння кількості поїздок до Росії. "Я бачу, що політичного рішення (хоча ми його підтримуємо) швидше за все не буде", - сказав він.

Попри те, що потяг сполученням Київ-Москва і досі один з найбільш прибуткових, за словами міністра, заповненість вагонів зменшується. "Минулого року ми мали першу за історію України ситуацію, коли кількість поїздок залізничним транспортом до країн Євросоюзу була більшою, ніж у бік Російської Федерації. Тому скорочення кількості потягів до Росії було абсолютно об'єктивним. Возити повітря немає сенсу", - сказав він.

Як повідомлялося раніше, від лютого нинішнього року "Укрзалізниця" зменшила періодичність курсування поїздів з України до Російської Федерації. Поїзди № 24/23 Одеса – Москва – Одеса та № 20/19 Харків – Москва – Харків курсуватимуть через день замість щоденно. Пов’язане таке рішення із стрімким зниженням попиту пасажиропотоку між країнами.
igloz
Появилось расписание поезда Мукачево-Кошице
Цитата
Курсирование поезда начнется с 9 июня.

Словацкие железнодорожники обнародовали расписание движения поезда Кошице-Мукачево, который будет запущен уже в ближайший четверг.

Как пишет ЦТС со ссылкой на Mukachevo.net, поезд будет курсировать два раза в день.

Из Кошице он будет выезжать в 9:10 и 12:01, а из Мукачево - в 14:54 и 18:20. В пути он будет находиться около четырех часов.

Как пишут закарпатские журналисты, пока приобрести билеты нельзя.

Напомним, что по предварительной информации, билет на поезд Мукачево-Кошице будет стоить 7,5 евро.

Отметим также, что между Мукачево и Кошице поезд будет делать остановки в городах Чоп и Чиерна-над-Тисой. Он будет состоять из двух вагонов, рассчитанных на 78 посадочных мест.
igloz
Официально озвучена цена билета поезда Мукачево-Кошице
Цитата
Словацкая железная дорога официально обнародовала цену на поезд Мукачево-Кошице.

Об этом сообщает ЦТС со ссылкой на Mukachevo.net.

Стоимость билета на поезд составит - 7,50 евро. При этом имеются и льготные билеты - например, ребенок до 16 лет проедет по этому маршруту за полцены, за 3,75 евро.

Поезд выходит на маршрут с 9 июня. Он будет курсировать дважды в день. Отправление из Кошице - в 9:10 и в 12:01, а из Мукачево - в 14:54 и в 18:20.

Билеты на поезд можно будет приобрести через систему KVC. Там же продаются билеты по направлениям Кошице-Чоп, Черна над Тисой-Чоп и Черна над Тисой-Мукачево. Помимо этого, есть возможность воспользоваться маршрутом из Братиславы в Киев и приобрести один билет, который объединит несколько поездов включая и поезд Кошице-Мукачево.

Проезд на отрезке Кошице-Чоп обойдется для взрослого в 6,8 евро, а для ребенка - в 3,4 евро.

Из Черны над Тисой в Мукачево взрослый билет будет стоить 4,5 евро, а детский - 2,25 евро.

Стоимость проезда на отрезке Черна над Тисой-Чоп составит для взрослого пассажира 3,8 евро, для ребенка - 1,9 евро.
igloz
Олександр Рудоманов

Цитата
Купив квиток на перший рейс поїзда Мукачево-Кошице, який буде 9 червня.
Фото та відео читайте згодом на LB.ua, а поки деталі проїзду.

1⃣ Рухомий склад словацької залізниці ZSSK перевозить 78 пасажирів.
2⃣ Вчора на перший рейс було вільно 54 місць, при тому розклад місць не відомий.
3⃣ Квитки можна купити у міжнародних касах Укрзалізниці. Наприклад, я купив квиток у Києві.
4⃣ Вартість квитка Кошице-Мукачево 7,5 € за дорослого пасажира, я вчора купив квиток за 277 грн. Дітям до 16 років квиток коштує 3,75 €. Кощице -Чоп коштує 6,8€ за дорослого пасажира, і 3,4 € за дитину до 16 років.
5⃣ На цей поїзд не продають квиток з Мукачево до Чопа, а з Кошице до Чієрни - продають.

Графік поїздів (вказую час відправлення зі станції або прибуття на кінцеву):

№960\961
Кошице о 9:10, Чієрна над Тисою 10:23, Чоп: 12:41 (40 хв стоянка), Мукачево 14:00.
Мукачево 14:54 Чоп 16:55(стоянка 30 хв) Чієрна над Тисою 16:58 Кошице 18:13

№962\963
Кошице о 12:01, Чієрна над Тисою 13:14, Чоп: 15:21 (30 хв стоянка), Мукачево 16:42.
Мукачево 18:20 Чоп 20:06 (стоянка 36 хв) Чієрна над Тисою 20:18 (стоянка 13 хв) Кошице 21:33

Деталі про саму поїздку будуть згодом!
Цікаво? Зроби репост!
igloz
"Укрзализныця" сократила маршрут поезда Здолбунов-Холм
Цитата
У УЗ возникли сложности с таможенными органами Польши.

Начиная с 9 июня, поезд Здолбунов-Холм больше не курсирует до Холма - теперь конечным пунктом является приграничная польская станция Дорогуск.

Как пишет ЦТС, это следует из изменений, внесенных в расписание движения поезда и обнародованных на сайте "Укрзализныци".

Как написал в комментариях в Facebook директор департамента организации внутренних и международных пассажирских перевозок АО УЗ Александр Красноштан, сохранение курсирования поезда по маршруту Здолбунов-Холм на данный момент невозможно. "Таможенная служба с польской стороны накладывает штрафы и угрожает арестом подвижного состава. Мы не можем рисковать", - заявил он.

ЦТС обратился к Александру Красноштану с просьбой пояснить, с чем связаны возникшие сложности. На что железнодорожный руководитель сообщил, что польская сторона стала требовать, чтобы УЗ платила налог на топливо, которым заправлен украинский дизель-поезд, если его объем превышает 200 литров. "По польскому законодательству, если объем топлива в баке превышает 200 литров, все что выше должно облагаться налогом", - отмечает Красноштан.

"Укрзализныця" же, в свою очередь, не согласна с нововведениями и отказывается платить дополнительные налоги.

Напомним, ЦТС писал о том, что "Укрзализныця" отменит часть рейсов в польский Холм. Правда, тогда объяснили такие меры проведением ремонтных работ на путях УЗ.
LDZ
А з 19 червня зовсім відміняє курсування навіть до Дорохуська. Сьогодні брав квиток до хелма, у продажу тільки 48 квитків у звязку що від Дорохуська до Хелма рейковий в ходу не буде, а буде пасажирів везти польский автобус. Про це мене в касі попередили, і кажуть що в автобусі не тре доплачувати. Побачимо завтра. Ех ці покращення вже сьогодні так дістали, краще б гілку метро построїли.
art-trans
Південна магістраль попереджає громадян про необхідність дотримуватися правил поведінки на залізниці
Цитата
За 7 місяців 2019 року зареєстровано 36 випадків несанкціонованого втручання в діяльність регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Загалом унаслідок дій сторонніх осіб було затримано 35 поїздів на 24 години.

Так, упродовж семи місяців залізничники зафіксували:
  • 2 випадки розкрадання вантажів з вагонів;
  • 6 випадків перекриття руху поїздів сторонніми особами;
  • 12 випадків повідомлення про встановлення вибухових пристроїв на вокзалах та інших об’єктах;
  • 1 випадок виявлення вибухових пристроїв у рухомому складі чи на об’єктах інфраструктури;
  • 6 випадків розкрадання і пошкодження елементів інфраструктури із затримкою поїздів на понад 30 хвилин;
  • 6 випадків накладання на колію сторонніх предметів з наїздом на них.
Залізничники Південної магістралі закликають громадян дотримуватися правил поведінки на залізниці, бути пильними й повідомляти правоохоронні органи про виявлення підозрілих предметів чи перебування та дії сторонніх осіб на об’єктах залізничної інфраструктури.
art-trans
В УЗ рассказали, скольких пассажиров уже перевезли поездом "Четыре столицы"
Цитата
Популярность поезда "Четыре столицы" № 31/32 Киев-Рига растет: состав увеличили с 8 до 10 вагонов, при этом населенность вагонов выросла до 85%.

Так, в мае поезд курсировал составом из 8 вагонов с населенностью 64%, а к августу состав дополнили двумя вагонами, при этом населенность превысила 85%.

Всего с конца сентября 2018 года по сентябрь 2019 года поездом "Четыре столицы" отправились 25,4 тыс. пассажиров. В среднем за период пассажирами выкупалось 57% мест.

УЗ проанализировала спрос на перевозки по направлению после запуска поезда и по результатам исследований включила в состав 3 плацкартных вагона, на которые сейчас реализуется 95-100% билетов.

После запуска поезда в "Укрзализныце" проанализировали спрос на перевозки по этому направлению и по результатам исследований включили в состав поезда три плацкартных вагона. Сегодня на них реализуется 95-100% билетов.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2019 IPS, Inc.