Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Электрификация Запорожье — Пологи — Волноваха
Форум ZDSim > Железнодорожный транспорт > СЦБ, пути, контактная сеть, инфраструктура
Юрик
Відродження вантажного ходу, або дизельне пальне очікує на відставку
На розгляд техніко-економічної ради Придніпровської залізниці, у якій, до речі, брав участь керівник Головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук, були обгрунтовано подані три варіанти майбутньої електрифікації дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Перший (окрім електрифікації існуючої одноколійки) передбачав відновлення роз’їзду імені Яковенка та трьох двоколійних вставок. Другий — відновлення ще понад 50 км двоколійних вставок. А третій — укладання другої електрифікованої головної колії від станції Запоріжжя ІІ до станції Комиш-Зоря.
Роз’їзд отримає ім’я
На першому цьогорічному засіданні техніко-економічної ради Придніпровської залізниці йшлося про необхідність електрифікації дільниці Пологи—Комиш-Зоря та тепловозного ходу Запоріжжя ІІ—Волноваха (Донецька залізниця). Але спершу начальник залізниці Олександр Момот висловив пропозицію про зміну назви колишнього роз’їзду Червоний Схід дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Пропонується дати йому ім’я легендарного начальника Запорізької дирекції залізничних перевезень 70—90-х років минулого століття заслуженого працівника транспорту України, орденоносця, почесного залізничника Віктора Яковенка.
Найкоротший маршрут
Потім почалося обговорення питань, які необхідно вирішити у зв’язку з очікуваним зростанням обсягів перевезень.
За словами керівника служби перевезень Придніпровської магістралі Олександра Декарчука, обмін поїздами між Донецькою та Придніпровською залізницями нині може здійснюватися на трьох перехідних пунктах — Красноармійськ, Чаплине і Комиш-Зоря. За підсумками роботи 2011 р. було встановлено, що перші два стики вкрай завантажені, оскільки їх перетинає за добу понад 120 вантажних поїздів. Плюс пасажирські та приміські.
З іншого боку, напрямок Кривий Ріг—Запоріжжя—Волноваха — це найкоротший маршрут для транспортування залізорудної сировини з рудонавантажувальних станцій Кривбасу до металургійних заводів Донбасу. Насамперед до маріупольського комбінату імені Ілліча. Тому у 80-х роках минулого століття обмін на станції Комиш-Зоря сягав 30 пар вантажних поїздів, а в окремі періоди доходив до 44 пар. Цьому, безумовно, сприяло будівництво двоколійних вставок і впровадження диспетчерської централізації на дільниці Запоріжжя ІІ—Пологи—Комиш-Зоря.
Але за розпаду СРСР і посилення економічної кризи в Україні обсяги перевезень залізної руди поступово зменшилися. Тож транспортування цього вантажу залізничники перенесли з тепловозного на електрифікований хід. І наразі обмін пасажирськими поїздами між Донецькою та Придніпровською магістралями на станції Комиш-Зоря становить чотири пари, а обмін вантажних поїздів взагалі зупинено.
Аби не опинитися на узбіччі
І хтозна, скільки тривала б така ситуація, якби напрямок Запоріжжя ІІ—Пологи—Волноваха не був включений до програми електрифікації Українських залізниць з метою повернення сюди обсягів вантажних перевезень навіть більших, ніж ті, які були на початку 90х років минулого століття.
— Одначе за існуючого технічного оснащення, — доповідав учасникам техніко-економічної ради О.Декарчук, — наша залізниця може реалізувати обмін на станції Комиш-Зоря чотирьох пар пасажирських і 16 пар вантажних поїздів. Але для цього на обмежувальних перегонах необхідно передбачити відновлення роз’їзду імені Яковенка, а також трьох двоколійних вставок: від станції Оріхівська до поста 245-й км, від Общої до поста 240-й км та від станції Кирпотине до поста 208-й км.
Проте, враховуючи цілком імовірне зростання обсягів вантажних перевезень (на рівні 5—7 %), припинення обміну поїздами з Південною залізницею на стику поста 939-й км і можливе відхилення до 20 % загального вагонопотоку з Одеської та Донецької залізниць, прогнозований обмін на станції Комиш-Зоря становитиме 24 пари вантажних та сім пар пасажирських поїздів. Перспектива відносно будівництва кар’єру між станціями Фісаки та Обща додасть чотири пари поїздів, а матеріалізація ідеї побудови Приазовського гірничозбагачувального комбінату біля станції Нельгівка — ще 17—20 пар. І обмін поїздами на станції Комиш-Зоря може дійти до 52 пар поїздів. Щоб це стало реальним, необхідно вкласти другу головну колію на дільниці Запоріжжя ІІ—Комиш-Зоря та реконструювати кілька станцій.
Тихше їдеш — далі будеш
У результаті професійного обговорення проблеми було вирішено ухвалити перший із запропонованих варіантів. Обсяг його майбутніх робіт передбачає облаштування контактної мережі розгорнутою довжиною 200,2 км, будівництво дев’ятьох тягових підстанцій із системами зовнішнього електропостачання, чотирьох пунктів районів контактної мережі (Кирпотине, Оріхівська, Пологи та Комиш-Зоря) з укомплектуванням їх автомотрисами та автомобільною технікою, прокладання ліній автоблокування і поздовжнього електропостачання, реконструкцію системи автоблокування й електричної централізації тощо. За цього загальна вартість робіт перевищує 1 млрд 600 млн грн.
Наприкінці додамо, що техніко-економічна рада вирішила протягом цього року виконати проектні роботи, а наступного — розпочати впровадження запланованого в життя.
Газета Магисталь
art-trans
Чрезмерно амбициозно.
Kozak
Небольшая поправка: участок Запорожье-2 - Кирпотино уже электрифицирован (=3кВ).
kikster
Электрифицирован - это да. Но второго главного пути нету!
Kozak
По-хорошему нужно существующий главный путь перекладывать, линия извилистая, еще под паровозы строилась.
MORRO
инетресно, как решат проблему на участке Запорожье-2 - Передаточная, там путепровод низкий и неплохой уклон, электропоезда идут под путепроводом на подьём с опущенными токоприёмниками ...
Юрик
глупости какие-то!
Малыхин Александр
Точно... Как это на подъем с опущенными токоприемниками? Так никто не делает.
MORRO
Разгон, опускаем токоприёмник, и на подьём. Приглашаю всех на просмотр данного действа)
Малыхин Александр
Сними на видео, иначе не поверю...
MORRO
Цитата(Малыхин Александр @ 7.2.2012, 6:39) *
Сними на видео, иначе не поверю...


Ну ты даёшь acute.gif
MORRO
ну вот есть это перегон, только в обратную сторону http://vk.com/video110788615_162008068?noiphone , и только на вершине этого уклона, но визуально можно оценить какая там высота
Юрик
В обратную, в переднюю, подмостом вроде никто ничего не опускал!
Малыхин Александр
Даже наоборот, под мостом электровоз прошел в тяге, что было очень хорошо слышно, за мостом была проба тормозов и машинист разгонял поезд.
MORRO
это видео на вершине холма, там была ветка вниз на Запорожье-1, во таким мокаром она спускается дальше, но на том видео они до этого места не доехали

будет возможность сниму на видео
MORRO
вот этот путепровод http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?...;LNG=RU#picture
Малыхин Александр
Если там требуется опускать токоприемники, то обязательно должны стоять знаки, требующие этого, я их не вижу на этой фотографии.
Юрик
У меня есть предположение!
Возможно высота подвески контактного провода минимальна настолько - насколько можно (это вы должны знать smile.gif) и поэтому со сторон, возможно, кажется что пантограф не в поднятом состоянии - вот как то так!
MORRO
я помощником работал на электропоезде, знаки там стоят, всё опускаем

будет материал, обязательно покажу
sERgo
Цитата(Малыхин Александр @ 7.2.2012, 7:39) *
Сними на видео, иначе не поверю...

Саша, фото не из "этой" оперы?
MORRO
Да, из этой.
Малыхин Александр
Ну, тут электровоз опущенный, но больше ничего не видно, ни моста, ни знаков...
Vohes
Судя по всему работы много. Мост на пер. Запорожье 1 (Запорожье 2) - Передаточная можно и дальше проезжать с опущенными пантографами. На мосту расположены 2 пути пер. Запорожье 1 - Запорожье Грузовое. Решить проблему с опусканием пантографов не просто. Или поднять мост или опустить пути под ним? Нужно проектное решение.
Удивляет, как ж/д может разбазаривать свое добро. На ст. Кирпотино, когда шла электрификация, было построено здание ЭЧК и ТП. Не полностью, но тем не менее. В результате бесхозяйственности оно разобрано по кирпичу. Остался только фундамент. Зачем охранять не достроенный объект, отвечать за него? Теперь надо строить заново.
Есть много проблем, но все они решаются. Проект, деньги и вперед.
MORRO
Работы по понижению пути моста 1104 километра перегона Передаточная--Запорожье-I--Запорожье-II

http://vk.com/album-39226708_160492496
GAMER
Я вірно побачив, що пониження йде без зняття рейко-шпальної решітки?
giocoso
Цитата(Юрика @ 3.2.2012, 12:35) *
у 80-х роках минулого століття обмін на станції Комиш-Зоря сягав 30 пар вантажних поїздів, а в окремі періоди доходив до 44 пар.

Я сам родом з тих місць, і, на відміну від тих пустомелів з «Магістралі» кажу як свідок - пора[нецензурное выражение]те, наприклад, скільки пар потягів передавалося по Комиш-Зорі з Волноваської дистанції колії Донецької залізниці на Пологівську дистанцію Придніпровської залізниці та навпаки, якщо на дільниці, скажімо, Комиш-Зоря - Магедове лише в один бік за одну годину проходило в середньому три повноцінні вантажні потяги! Й так цілодобово. Отже, лише на пологівському плечі обмін складав щонайменше 36 пар потягів за добу! А додайте сюди ще дистанцію Комиш-Зоря - Верхній Токмак, так обмін по Комиш-Зорі між Придніпровською та Донецькою залізницями буде щонайменше 60 пар за добу! До речі, уточнюю, що локомотиви Донецької та Придніпровської залізниць по станції Комиш-Зоря в ста відсотках випадків змінювалися лише на мелітопольському напрямку, тоді як на пологівському навпаки - тепловози ТЧ-17(депо Волноваха Донецької залізниці) в 90 відсотків випадків по Комиш-Зорі не змінювалися, а проїжджали її транзитом до Поліг - інакше Комиш-Зоря з її 9 коліями, та ще й за відсутності вантажних парків просто «захлинулася» би...
Юрик
giocoso:
- между дистанциями пути Волновахи и Пололги не передаются поезда, так же как и между другими;
- нет такой дистанции Комыш-Зоря - Верхний Токмак, есть участок;
- между дорогами поездами не меняются их передают;
- до Поліг может до Полог?! А то как у Азирова получается.
giocoso
Цитата(Юрика @ 13.1.2013, 11:45) *
- до Поліг может до Полог?! А то как у Азирова получается.

Тезко, давайте не розводитимемо сміття, добре? rolleyes.gif По-перше, я пишу українською, державною мовою, й українською буде «до Поліг». Якщо ж Ви користуєтеся чужою для мене(московською) мовою, то пишіть нею як хочете - претензій до Вас в плані правопису цієї мови не маю, бо я нею не користуюся принципово stop.gif . По-друге, я державну мову знаю, на відміну від Вас, в тисячі разів краще: то до того ж, мешкаю не дуже далеко від того міста Пологи, отже, щодо мого правопису стосовно Поліг все гаразд. До речі, якщо вже йти «на принцип», то я вираз «до Поліг» міг би написати й рідною мовою своїх далеких предків - «zu Pologi», яку Ви знаєте в тисячі гірше, аніж Азаров знає державну, дарма, що прожив в Україні, на відміну від Вас та мене, десь років 30 angry.gif , та чує її, на відміну від мови моїх далеких предків, щодня та регулярно!

Mit freundlichen Gruessen Juergen Wicke.

Повертаючись до теми, в загальних рисах скажу, що на відміну від пустомелів з «Укрзалізниці», я досить прохолодно ставлюся до їхніх захмарних прожектів щодо перспектив електрифікації напрямку Запоріжжя - Комиш-Зоря - Волноваха. По-перше, треба радикально змістити потоки вантажів. Якщо північна гілка Красноармійськ - Чаплине - Синельникове після такої «реорганізації» ще працюватиме, то гілку Красноармійськ - Павлоград - Новомосковськ(до речі, електрифіковану excl.gif ) треба буде в вже в крайньому разі на відтинку Красноармійськ - Брагинівка законсервувати. По-друге, гілка Запоріжжя - Волноваха радикально(десь в межах ста кілометрів) порівняно з «північними» гілками скорочує відстань лише від Кривбасу до Жданова(Маріуполя), а до Донецька цей шлях коротший всього десь в межах 15 кілометрів. За нинішньої ситуації на металургійні заводи Жданова цілком вистачає двох десятків пар вантажних потягів за добу(така інтенсивність руху зараз на дільниці Донецьк - Волноваха), отже, з ними чудово ладять «північні гілки́». А передумов для економічного зростання, на жаль, в найближчому майбутньому в Україні, на відміну від Китаю, не передбачається. Побічним доказом цього є наказ керівництва Запорізької дирекції щодо скорочення протягом цього, 2013 року, на нашій Пологівській дистанції колії 30 чоловік. Й те, що ДП «Придніпровська залізниця» 21 вересня 2012 року за результатами тендеру уклало угоду з ВАТ «Інститут Дніпродіпротранс» на проектно-дослідницькі роботи «Електрифікація ділянки Запоріжжя - Комиш-Зоря» вартістю 43280000 грн, м'яко кажучи, нічого ще не означає - скільки тих проєктів робили ще за «радянських» часів - останній раз я особисто був свідком, коли 1989 року з якогось проєктного інституту вивчали можливості побудови в Комиш-Зорі та Магедовому тяглових підстанцій - зняли план, зробили якісь записи чи розрахунки і все. А 2010 року навіть лунала думка про консервацію гілки Комиш-Зоря - Пологи...
giocoso
Не знаю, буде це черговим прожектом, чи втілять в життя, проте мені стало відомо, що Донецька залізниця має в своїх планах електрифікувати гілку Волноваха - Комиш-Зоря:

Донецька залізниця вже розробила свої пропозиції, які розглядаються керівництвом "Укрзалізниці". Зокрема, передбачається електрифікація всього маршруту Волноваха-Комиш-Зоря завдовжки 84 км (розгорнута довжина - 173 км), а також будівництво(вірніше сказати - відновлення демонтованої років 10 тому) другої колії на 40 км.
«В даний час пропускна здатність ділянки складає 19 пар потягів на добу. Фахівці розглянули кілька варіантів і зупинилися на електрифікації колій перегонів і станцій, укладання других колій на ділянках Хлібодарівка-Зачатівська, Зачатівська-Розівка​​, обладнання станцій пристроями електричної централізації, обладнання перегонів пристроями автоблокування . Одночасно пропонується побудувати "південний обхід" по станції Волноваха, а саме - укласти додаткову електрифіковану колію без заходу в парки станції Волноваха з маріупольського напрямку на Комиш-Зорю. Це дасть можливість заощадити експлуатаційні витрати при курсуванні поїздів з електротягою без заходу і обробки в парках станції Волноваха», - повідомив Це́нтрові транспортних стратегій прес-секретар Донецької залізниці Владімір Селіванов.

Якщо ж проєкт вдасться реалізувати, то пропускна спроможність ділянки збільшиться до 117 пар потягів на добу (майже на сто). Проте такий план вимагає чималих вкладень. Адже для електрифікації потрібно буде побудувати чотири тягові підстанції, а також провести реконструкцію існуючої біля станції Волноваха. На ділянці також пропонується прокласти компенсовану контактну мережу, яка забезпечить швидкість руху потягів до 160 км/год.

Що поважне панство думає з цього приводу? Запрошую до дискусії, панове!
Юрик
Цитата(giocoso @ 13.1.2013, 16:22) *
... (московською) мовою

Для тех кто с Полог - такого языка (мовы) - нет, вот беда!
Alex_The_Scorpio
Строгое предупреждение от модератора Alex_The_Scorpio
Языковые вопросы, если хотите, решайте между собой в личных сообщениях!
Hunsler
117 пар поiздiв на добу? По одноколiйним дIлянкам? Та нiколи там такого з роду-вiку не було! Та й нема потреби, бо потужностi "Iллiча" не ах...
160 км/год? Шо, Ху буде там iздити? Чи Шкода? Для бабуль, "синякiв", дачникiв?
giocoso
Цитата(Hunsler @ 15.1.2013, 18:35) *
117 пар поiздiв на добу? По одноколiйним дIлянкам? Та нiколи там такого з роду-вiку не було! Та й нема потреби, бо потужностi "Iллiча" не ах...
160 км/год? Шо, Ху буде там iздити? Чи Шкода? Для бабуль, "синякiв", дачникiв?

Пане Олександре, Ви, мабуть, неуважно читали, адже в статті написано: «...будівництво(вірніше сказати - відновлення демонтованої років 10 тому) другої колії на 40 км». Тобто, якщо відновити демонтовані ділянки другої колії гілки Волноваха - Комиш-Зоря, то пропускна спроможність суттєво підвищиться. Хоча в дійсності 117 пар потягів там ніколи не буде - адже все впиратиметься в Придніпровську залізницю(Комиш-Зоря - Запоріжжя - Апостолове) - там на всьому є чи планують відновити двоколійні вставки. До речі, на відтинку Волноваха - Комиш-Зоря швидкість до 160 км/год. теоретично можлива майже на всьому протязі, за винятком перегону Зачатівська - Розівка(на межі Донецької та Запорізької областей) - там є ділянки з поворотами. Суттєві обмеження швидкості(до 60 км/год) мають ділянки перегону Комиш-Зоря - Пологи - адже перші 15 км колії від Комиш-Зорі йдуть по водорозділу Приазовської височини та останні кілька кілометрів перед Пологами. Круті повороти колії на перегоні між Фісаками та Кірпотиним(за 35-40 км перед Запоріжжям) також не дозволяють тримати пристойну швидкість...
Щодо потужностей ждановських «Азовсталі» та «імені ілліча» Ви маєте рацію - зараз їм цілком вистачає 20 пар потягів за добу...
В наших краях, якщо якимось дивом й навісять контактну мережу, то ні «Шкод», ні «Хюндаїв» ми не побачимо stop.gif - по-перше, від Донецька до Запоріжжя буде постійна напруга 3 кВ, по-друге, залізниця проходить дуже малонаселеною місцевістю - з найбільших населених пунктів цього напрямку - Волноваха, Пологи та Оріхів жоден не «дотягує» до 25 000 мешканців. Подейкують, що дизель-потяг підвищеного комфорту сполученням Іловайськ - Мелітополь змінить назву на Іловайськ - Запоріжжя. Оце й все буде наше «міжрегіональне сполучення» yahoo.gif .
wildTarik
Цитата(giocoso @ 15.1.2013, 21:15) *
по-перше, від Донецька до Запоріжжя буде постійна напруга 3 кВ, по-друге

А яка різниця для Шкоди чи Хюндая 3 кВ постійного чи 25 кВ змінного струму. Вони двосистемні? До того ж Шкода з початку регулярної експлуатації в графіку ніколи на 25 кВ не виходила.

А от на рахунок контахи на 160 на цій ділянці - знов накурились в УЗ походу. Замість приведення її до нормально стану на ділянках, де обертаються прискорені поїзди, вони будуть ліпити її фіг зна де. Це те саме, що в сараї поставити "сінхрафазатрон". А шоб було laugh.gif
MORRO
Электрификация будет для руд нового ГОКа, а аткже для транзита руд с СевГОКа для Мариуполя
giocoso
Движение без «толкача»
Цитата
Вождение поездов «с горки» в направлении на Волноваху не вызывало особых затруднений. Однако при движении в обратном направлении, под уклон в хвост поезда, ведомого электровозом, необходимо было ставить дополнительно «толкач». Электровоз разгонялся, опускал под мостом пантограф и, чтобы не потерять скорость, тепловоз проталкивал состав под мостом. Естественно, такое вождение поездов оказывалось довольно затратным.

Настільки мені відомо, під електровозами на тій дільниці їздять вантажні потяги тільки до станції Передаточна (вивозять продукцію Передаточненського піщаного кар'єру та кам'янодробарного заводу). Станція Передаточна знаходиться всього-на-всього в п'яти́ кілометрах від Запоріжжя-І та Запоріжжя-ІІ, напрям цей поки що малодіяльний - до 5 пар вантажних та до 5 пар приміських потягів до Поліг, отже, вантажі з Передаточної можна сміливо вивозити маневровими тепловозами. Хоча заради справедливості треба віддати належне - той недолік(недостатня висота моста для навішування контактної підвіски) залізничники ліквідували. Ще одна така прикрість(недостатня висота моста шляхопроводу для навішування контактного дроту) є в районі станції Гусарка(в межах 8 кілометрів від Поліг у бік Комиш-Зорі). Щоправда, з тією різницею, що на відміну від передаточненського мосту, гусарківський міст є автомобільний...
giocoso
Придніпровська залізниця продовжить електрифікацію напрямку Комиш-Зоря - Пологи - Запоріжжя

2013 року Придніпровська залізниця запланувала виконати значний обсяг робіт з електрифікації напрямку Комиш-Зоря-Пологи-Запоріжжя.

Так, протягом року залізничники виконають 153 км проєктних робіт з електрифікації цього напрямку, замінять застарілу аналогову АТС на сучасну цифрову, модернізують 4 пристрої автоматичної переїзної сигналізації з заміною автоматичних шлагбаумів на ділянках швидкісного руху. Про це РепортерUA повідомили сьогодні в прес-службі ДП "Придніпровська залізниця".
tysha0505
Уже не первый раз читаю статьи с этим содержанием, и вот не могу понять, чем слушают журналисты или где такие слухи собирают? на участке до Полог скоростное движение никто не делает, а на симферопольском направлении как раз Шкоды пускать планируют. Получается, что смешали одно с другим.
giocoso
Цитата(tysha0505 @ 9.2.2013, 22:40) *
не могу понять, чем слушают журналисты или где такие слухи собирают?

Ось що значить, коли некомпетентні особи лізуть не до своєї царини mad.gif ...
Цитата(tysha0505 @ 9.2.2013, 22:40) *
на участке до Полог скоростное движение никто не делает

Не роблять та й не робитимуть швидкісний рух, бо пасажирський потік доволі слабий. Як на мене, на дільниці Пологи - Запоріжжя є хіба що дві ділянки, де профіль дозволяє потягам теоретично розвивати швидкість до 100 км/год. Це перегони Пологи - Оріхівська та Оріхівська - Обща. Правда, для цього там треба зробити середній чи навіть капітальний ремонт залізничного полотна, в тому числі й на станціях...
giocoso
Як за «СРСР», так й за «незалежної» України вірити планам залізничного начальства аж ніяк не можна. З великим розчаруванням я повідомляю, що всупереч планам «Укрзалізниці», електрифікацію гілки Комиш-Зоря - Волноваха принаймні цього року не робитимуть - наші придніпровці стверджують, що буцімто „немає коштів“. Детальніше я розповім днями, після поїздки в Донецьк - треба багато чого уточнити...
giocoso
Цитата(giocoso @ 13.1.2013, 21:35) *
Не знаю, буде це черговим прожектом, чи втілять в життя, проте мені стало відомо, що Донецька залізниця має в своїх планах електрифікувати гілку Волноваха - Комиш-Зоря

Вчорашня поїздка до Донецька остаточно мене упевнила, що подібні гучні заяви керівництва «Укрзалізниці» насправді є гучними прожектами, традиція яких(як і майже все інше) в незмінному вигляді дісталася у спадок від «радянського» МПС. Звісно, в кабінет до начальника залізниці Рогова я не потрапив(ще один негідний спадок «радянської» доби), та розмова з залізничним людом і власні спостереження сказали мені значно більше, аніж всі хвалькуваті заяви високопоставлених виродків, яких я навіть не взяв би рядовими робітниками колії. Ось що я вияснив з розмов та власних спостережень:

1) Електрифікація впирається в проблему «нестачі коштів»;

2) Насправді інтенсивність руху на гілці Комиш-Зоря - Волноваха буде ще нижчою - адже з закриттям роз'їзду 347 км довжина перегону до наступної від Комиш-Зорі станції стала ще більшою(тепер він став Комиш-Зоря - Розівка), й зараз його довжина становить 28 км;

3) Модернізацію станції Розівка ніхто не робив - всі колії станції на дерев'яних шпалах, якість яких в багатьох випадках є незадовільною, а дві колії практично повністю зайняті списаними вантажними вагонами Донецької залізниці;

4) Ніхто й не думає відновлювати розібрану другу колію перегонів Розівка - Зачатівська та Зачатівська - Хлібодарівка;

5) Не роблять й в найближчому майбутньому не робитимуть АБ на перегоні Комиш-Зоря - Волноваха(нині там на всьому протязі діє ПАБ)

6) Інтенсивність роботи підприємств «Донбасу» дозволяє цілком обходитися пропускною спроможністю «північного широтного хо́ду», тобто, гілок Красноармійськ - Чаплине - Синельникове - Дніпропетровск - Кривий Ріг та Красноармійськ - Новомосковськ - Верховцево - Кривий Ріг;

7) Багато організацій (принаймні на Комиш-Зорі) відмовилися від послуг «Укрзалізниці» - наприклад, тамтешньому вугільному складу дешевше виходить привозити вугілля з «Донбасу» власними вантажівками штибу «Scania» «MAN», аніж залізничними вагонами.

Всі наведені факти ясніше ясного свідчать про подальший фактичний занепад гілки Волноваха - Комиш-Зоря й відсутність в осяжному майбутньому її перспектив...
Юрик
Это не факты, а домыслы!
Самое главное тут, это пункт №1, остальное - полная ерунда!
При проведении работ по электрификации всегда выполняются работы по ремонту пути и модернизации устройств СЦБ, так как невыгодно будет пускать электротягу которая имеет "большую скорость и вес" при таких недостатках. А то что на участке нет предприятий-клиентов жд для отправки и приёма грузов, так это тоже не показатель - провод вещают для улучшения пропуска транзита, а не работы с местным грузом.
giocoso
Цитата(Юрик @ 8.5.2013, 7:47) *
Это не факты, а домыслы!

Якраз саме факти, тезко, а домисли то є вже у Вашій уяві yahoo.gif .
Факт №1: «північний широтний хід» є повністю електрифікований, хоча там є одноколійна дільниця Красноармійськ-Новомосковськ-Верховцеве. Адже, якщо довести до пуття гілку Запоріжжя-Пологи-Волноваха, затративши енну кількість мільярдів ₴, то перегін Красноармійськ - Брагинівка гілки Красноармійськ - Новомосковськ за сучасного стану вантажопотоку прийдеться принаймні «законсервувати», а то є додаткова розтрата коштів. Тим більше, що на перегонах Пологи - Комиш-Зоря та Кірпотине - Фісаки гілки Комиш-Зоря - Пологи - Запоріжжя діють суттєві обмеження швидкості - не більше 60 км/год - мало того, що там профіль складний, так ще сама колія дуже звивиста - бо її клали більше 100 років тому, якнайдешевше - «під вантажні паротяги», бо й тоді пасажирських потягів в наших краях було дуже небагато. Отже, треба спрямляти багато кілометрів насипу - також дуже великі додаткові витрати. На противагу цьому, дільниця Красноармійськ - Новомосковськ - Верховцеве майже пряма, й швидкість там висока(якщо не враховувати міст через Дніпро поблизу Верховцева).

Факт №2: Донецька залізниця узгоджує електрифікацію своєї ділянки з Придніпровською, а Придніпровській залізниці викидати гроші за такої економічної ситуації не дуже хочеться - адже металургійним заводам Маріуполя зараз потрібно приблизно 25-30 ешелонів залізної руди за добу, та й економія відстані ходом Запоріжжя - Пологи - Волноваха є не така вже й велика - десь в межах 120 км, а це виходить, що порівняно з «північним ходом» шлях коротший всього-на-всього на 15-17 відсотків. Тобто, дуже сумнівно з економічного боку. Ось якби металургійні заводи Маріуполя працювали на проєктну потужність, то електрифікація гілки Запоріжжя - Пологи - Волноваха дійсно би ма́ла сенс. Проте зараз ситуація така, що машинобудівні підприємства України працюють в кращому разі десь на 1/3 можливостей від рівня «радянської» доби(це я кажу в середньому по галузі - адже враховуються й потенційні потреби ліквідованих чи закритих підприємств). Тому того металу, який нині виробляється, цілком вистачає й для внутрішніх потреб, й на експорт...

Факт №3: ніякої модернізації гілки Комиш-Зоря - Волноваха поки що не видно й не планується в осяжному майбутньому - якби було інакше, то оновили би насамперед всі залізничні колії станції Розівка, відновлювали би демонтовані двоколійні дільниці, реконструювали би існуючу тягову підстанцію на Волновасі, будували би об'їздну колію від Комиш-Зорянської горловини до Маріупольської горловини станції Волноваха, уводили би СЦБ на всьому перегоні й таке інше. Цього в планах принаймні Волноваської дільниці на цей рік немає - інформація точна, від залізничного люду.

Отже, я можу сміливо стверджувати - електрифікація гілки Комиш-Зоря - Волноваха, яку планували на цей, 2013 рік, тихенько накрилося товстим мокрим рядно́м...
Trance5005
Цитата(MORRO @ 6.2.2012, 20:52) *
инетресно, как решат проблему на участке Запорожье-2 - Передаточная, там путепровод низкий и неплохой уклон, электропоезда идут под путепроводом на подьём с опущенными токоприёмниками ...

Всё там уже чёткоsmile.gif Не надо под мостом проезжать с опущенным токоприемникомsmile.gif
MORRO
Цитата(Trance5005 @ 12.9.2014, 14:49) *
Всё там уже чёткоsmile.gif Не надо под мостом проезжать с опущенным токоприемникомsmile.gif


Уже да, я как-то выкладывал фотоотчёт с места реконструкции. Но там вроде толь ко один путь опустили с Запорожья-2, а с Запорожья-1 так и оставили.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2019 IPS, Inc.