Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Киевская городская электричка
Форум ZDSim > Железнодорожный транспорт > Движение поездов
Страницы: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
tysha0505
Вчера житомирянка 551 стояла в 4 вагона по Киев-Пассу.
Artemix
Цитата(Vlad_Volya @ 21.1.2017, 9:53) *
Феномен ли? Еду в последней электричке в 9:37, и сегодня вместо привычного состава в 6 вагонов приехала ЭПл9т-012 составностью в ???4 вагона. Это в связи с тем, что суббота? Или с чем?

Сегодня сам ее видел составностью в 4 вагона. Приделали бы двум прицепным кабины - было бы на один состав больше.
Юрик
Та запросто!
Шаз, за напильником схожу!
Artemix
Та тут КЭВРЗ, думаю, и сам справится wink.gif
Artemix
ЭПЛ9Т-012 уже ездит в 6 вагонов, а сегодня видел уже 2 четырехвагонные ЭРки.
Artemix
Вот поиграют в деятельность, потратят деньги на изыскательные работы, а в результате скажут, что идея - туфта и нужно строить нормальное метро. _ и еще посоветуют сделать-таки остановку ГЭ на Березняках.
ЛиС
Цитата(Artemix @ 16.2.2017, 9:25) *
потратят деньги на изыскательные работы, а в результате скажут, что идея - туфта

Так отож. Лучше уже в метро бы вкладывали, вместо траты на всякую ересь.
А открыть Протасов Яр и Русановку особых затрат не нужно и без всяких изысканий. Подмарафетить сами платформы и вперёд.
Maksym
Цитата(ЛиС @ 16.2.2017, 9:32) *
Так отож. Лучше уже в метро бы вкладывали, вместо траты на всякую ересь.

Да поймите вы одну простую вещь - метро НЕРЕАЛЬНО открыть до выборов. А все что не сдается под выборы НИКОМУ не интересно. Зачем тратить деньги, чтобы метро открыл кто-то другой, кто будет на тот момент мером? Вот если бы метро можно было построить за пару лет - его бы давно строили. Но, увы.
ЛиС
Власне те, про що всі здогадувались - відповідь ПЗЗ:

На Ваше питання:
"Нещодавно Київська мiська державна адмiнiстрацiя прийняла розпорядження про проектування та запуск рейкового транспорту типу tram-train вiд Троєщини до ст. Караваєвi дачi через пiвденне пiвкiльце на базi iснуючої трамвайної та залiзничної iнфраструктури (розпорядження КМДА №155 вiд 9.02.2017). Оскiльки залiзнична iнфраструктура не є власнiстю мiста, виникає питання - чи є цей проект узгодженим з Пiвденно-Захiдною залiзницею? Якщо такого узгодження на даний момент немає, прошу вiдповiсти, наскiльки реальним є реалiзацiя даного проекту з наступними орiєнтовними технiчними характеристиками (озвученими КМДА):
- рух з 6.00 до 24.00 з мiнiмальним iнтервалом в годину пiк 6 хвилин;
- використання рухомого складу трамвайного габариту (ширина 2500 мм) iз будiвництвом нових низьких платформ на залiзничнiй частинi пiд цей габарит;
- будiвництво повороту з радiусом кривої порядку 100 метрiв для проїзду зi ст. Київ-Днiпровський до з.п. Лiвий берег i назад без заїзду на ст. Дарниця?"

надано вiдповiдь:
"Повiдомляємо, що на сьогоднi регiональна фiлiя «Пiвденно-Захiдна залiзниця» не отримувала звернень вiд Київської мiської державної адмiнiстрацiї стосовно реконструкцiї iснуючої залiзничної iнфраструктури в м. Києвi для розвитку мережi швидкiсного рейкового транспорту. Пiсля отримання офiцiйного звернення буде можливiсть призначити комiсiю для вирiшення даного питання."
art-trans
Розімкнути кільце: чому Київська міська електричка не виправдала сподівань

Буденний ранок співробітника залізничної станції «Почайна» відпрацьовано до автоматизму: перевірити квитки і вчасно сховатися за будку тоді, коли потік людей з електрички рине вниз до турнікетів.

«Почайна» – одна з найбільш затребуваних зупинок київської міської електрички (КМЕ). Далі кількість пасажирів в електропоїзді рідшає від зупинки до зупинки – доти, поки в районі Борщагівки у вагоні не залишиться лише кілька людей. «Велику частину часу електричка возить повітря», – коментує Сергій Дуць, транспортний аналітик. «Проект – неефективний», – погоджується урбаніст Григорій Мельничук. Негласно такої ж думки дотримуються і в стінах КМДА.

У день міська електричка перевозить 20 000 пасажирів. Менше лише у фунікулера – близько 7 000 осіб. Трамваями в Києві користується близько 380 000 пасажирів на день, а метрополітеном – 1,5 млн.

Що не так з міською електричкою, розбирався Mind.

Нарізати кола
Залізничне кільце для КМЕ відкрили в 2011 році. Інфраструктуру і рухомий склад підготувала Південно-Західна залізниця – філія «Укрзалізниці» – і передала 10 електричок на баланс міста. Тоді планувалося, що користуватися новим транспортом буде не менше 100 000 осіб на день, електропоїзд проходитиме свій кільцевий маршрут за 50 хвилин, а склади курсуватимуть кожні 18 хвилин.

Зараз електричка працює лише в години пік – у будні дні з 6:00 до 10:00 і з 16:30 до 21:30, з інтервалом 10-30 хвилин. Це офіційні дані. Пасажири, які часто користуються цим транспортом, кажуть: інтервали в 10 хвилин витримуються рідко – поїзди постійно спізнюються. Іноді – більш ніж на півгодини.

У вихідні інтенсивність руху майже вдвічі нижча. На те, щоб зробити повне коло, електричці потрібно, як мінімум, півтори години.

За складання розкладу і зміст кільцевого залізничного транспорту відповідає КП «Київпастранс», а за коригування руху і технічне обслуговування – Південно-Західна залізниця.

Як і весь міський транспорт, електричка – проект соціальний і витратний. Понад 30% її пасажирів – пільгова категорія громадян. Щомісяця вона завдає місту понад 7 млн ​​гривень збитків. І 20 млн гривень коштує щорічне обслуговування поїздів та інфраструктури.

Але в КМДА не встигають вчасно розраховуватися з УЗ, і це періодично стає причиною для публічного з'ясування відносин. У 2015 році борг міста за ремонт і обслуговування інфраструктури та електропоїздів перед УЗ досягав 60 млн гривень. І це при тому, що в 2011 році для того, щоб запустити залізничний транспорт навколо Києва, мерія і УЗ витратили в сукупності 140 млн гривень.

Повз пасажира
В європейських мегаполісах міські електрички використовуються ефективніше – там вони перевозять великі потоки людей. Наприклад, у Берліні залізниця S-bahn – практично аналог київських міських електричок, інтегрований з метрополітеном, – щодня обслуговує 1,3 млн чоловік. Паризькі RER, також пов'язані з метро, ​​- 2,2 млн пасажирів на день.

Але все ж КМЕ користується стійким попитом. Задуха або мінусова температура у вагонах, відсутність світла і плутаний розклад не відлякують пасажирів. Вона їм дає найцінніше – заощаджує час. Наприклад, на те, щоб дістатися на електричці від Лівобережної до Куренівки, потрібно близько 20 хвилин. Якщо користуватися іншим громадським транспортом – близько години.

Для жителів Троєщини електричка ще і порівняно надійний вид транспорту (за умови, якщо приходить вчасно) – вона не залежить від трафіку на дорогах. До речі, Троєщина – основний постачальник пасажирів КМЕ – дає 60% пасажиропотоку. Більшість їде до залізничної станції «Почайна».

Що заважає КМЕ взяти більший потік і підхопити пасажирів з інших мікрорайонів Києва? «Для міської електрички потрібні ще, як мінімум, дві зупинки – на «Протасовому Яру» – там багато офісних центрів, – і в районі «Либідської» – це збільшить пасажиропотік», – вважає Сергій Дуць.

Григорій Мельничук впевнений, що від ідеї кільця потрібно відмовитися – більшу частину маршруту електропоїзд прямує промзоною – йому немає звідки взяти пасажирів.

Трам-трам-трейн
Опитані експерти вважають, що найефективніша модель розвитку МЕ – її трансформація в систему трам-трейн, яка об'єднає троєщинську і борщагівську лінії швидкісного трамвая через інфраструктуру УЗ. Для цього потрібен спеціальний рухомий склад – двохрежимний трамвай, який може їздити як по трамвайних лініях, живлячись 600 В постійного струму, так і по залізничних шляхах, споживаючи 27 кВ змінного струму.

«Північне півкільце потрібно віддати УЗ, яка зможе цілодобово проводити по ньому товарні потяги на коростенський і фастівський напрямки, в обхід центрального залізничного вокзалу, а через південне півкільце запустити два маршрути трам-трейну: «Троєщина – Північна» і « Дарниця – Борщагівка»», – розповідає Віктор Петрук, який до лютого 2018 року був головним фахівцем Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Моделювання на транспортній моделі Києва показує, що запуск трам-трейну за вказаним маршрутом з інтервалами в 6 хвилин призведе до збільшення попиту на цей вид транспорту до 256 000 пасажирів на добу. При цьому для обслуговування маршрутів місту знадобиться 28 складів трам-трейн.

Петрук вважає, що при реконструкції розв'язки на Березняках, з розкриттям правого і лівого поворотів без заїзду на Дарницю, станція «Почайна» втратить свою актуальність для пасажирів. Зараз для жителів Троєщини це найближча станція метрополітену, а не кінцева точка призначення. За його даними, попит на маршрут «Троєщина – Почайна» на порядок менше попиту на південне півкільце – 22 000 пас./добу проти 256 000 пас./добу.

Залізничну інфраструктуру кардинальним чином змінювати не доведеться. Для реалізації цієї системи потрібно побудувати примикання борщагівської та троєщинської ліній швидкісного трамвая до залізниці, реконструювати вузол на Березняках і побудувати дві нових станції в районі Либідської і Протасова Яра. Вартість інфраструктури становить від 1,65 млрд гривень при реалізації примикань в одному рівні до 8,5 млрд гривень при спорудженні різнорівневих.

Також потрібно буде закупити рухомий склад. За даними КМДА, один п'ятисекційний вагон трам-трейну коштує близько 4 млн євро, тобто 28 двовагонних складів затребують 224 млн євро. Але це в рази дешевше Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену («троєщинської гілки»), лише будівництво якої оцінюється в 50 млрд гривень (близько 1,6 млрд євро) без урахування закупівлі рухомого складу.

Крім того, трам-трейн можна запустити за два роки, а на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену необхідно 15 років.
d_oleg82
Этот сказочник Петрук со своими задвигами о ненужности метро на Троещину уже достал мягко говоря. Троещине поможет только метро и без вариантов, все остальные полумеры слив денег в никуда. Это я как житель со стажем говорю.
А кольцевая электричка с ее графиком и надежностью это больше геморой. Хотя таки своих пассажиров она таки имеет.
art-trans
Цитата(d_oleg82 @ 31.1.2019, 11:44) *
Хотя таки своих пассажиров она таки имеет.

Таки имеет ass.gif

laugh.gif
Artemix
Вот скажу как человек, периодически пользующийся ГЭ.
"Миша, все х@йня, давай по-новой". Эти бредни уже надоело слушать. Интегрирование трамвая и электрички.... Чувак услышал, что колея почти одинаковая - и давай фантазировать. Детский сад, ей-богу.
Проблемы ГЭ, мой взгляд:
1. Она, с@ка, медленная. Она очень медленная - ползает половину маршрута с черепашьей скоростью.
2. Нет остановок в таких местах, как Протасов Яр и Русановка. Там бы один Протасов кучу народу бы добавил - тем более ничего строить не надо - турникеты просто поставить.
3. Пофигизм в контроле оплаты проезда. Дофига народу не платит за проезд, а с начала курсирования ГЭ контролеров я видел только один раз в прошлом году.
4. Периодическое наплевательство на график и отмена и без того редких сейчас рейсов, о чем не объявляют вообще.
5. Практически разваливающиеся поезда.
По сути, ГЭ могут пользоваться только те, кому неважно, когда они приедут, или те, у кого нет выбора.
И заезд в Дарницу удобный - там можно пересаживаться с/на пригородные электрички или ПДСы. Но только не надо там по полчаса стоять!
Maksym
Цитата(Artemix @ 31.1.2019, 15:26) *
По сути, ГЭ могут пользоваться только те, кому неважно, когда они приедут, или те, у кого нет выбора.

_ вот неправда ж! Как раз едуи ГЭ я на 100% уверен что приеду быстро и вовремя на работу. Причем у меня есть 2 альтернативы маршрутками (разными маршрутами совершенно). Но одна из них утром тупо не останавливается, а вторая может надежно встать в пробку и время доезда до работы будет непрогнозируемым. На ГЭ ж все вообще исключительно четко и фантастически быстро. Маршрут Вышгородская-Рубежовский, едет считанные минуты. Едет по графику (_ ОК, бывает на 5 минут опаздывает - и отлично, а то б я иногда не успевал). Так что ГЭ я очень доволен. Мало того что быстро и прогнозируемо по времени, так еще и удобно - это не час в маршрутке буквой зю стоять.
art-trans
Из своего личного опыта использования - выскажу три глобальных проблемы ГЭ, помимо однопутного моста на Петровке и невыдержки расписания, которые (к слову) из-за непродуманности в техническом плане по всем фронтам имеют место быть.

1) Разносерийность машин. Кривопишин в своё время хотел за счёт киевского бюджета доить в пользу себя и фастовского депо финансы на ЭРки и ЭПЛки. И отсутствие, как таковое, запасной секции-двух по Борщаговке-Технической на случай существенных поломок. Хотя вагонов и от ЭР9М, и от ЭПЛ9Т, на момент запуска кольцевого движения - у депо Фастов (с которого брали составы) было более чем достаточно. И если старенькие ЭРки вполне логично было передать на лёгкую кольцевую работу (три круга утром, три вечером; максималка 70...80 км/ч), то трёхтамбурные ЭПЛки с их неприличным весом моторного вагона и без работающего реостатного торможения - это перерасход тормозных колодок и электроэнергии на частые разгоны-торможения там, где они не особо востребованы. А вот где ЭПЛки востребованы - это в пригородном движении аля Фастов, Тетерев, Яготин, Нежин, где то и дело носятся скорые и пассажирские поезда и нужно оперативно выполнить посадку-высадку пассажиров, а заодно иметь бОльшую вместимость в сравнении с восьмивагонными ЭРками. Оно ж как - толкнулся на ЭПлке, и её масса сама себя везёт по инерции очень даже хорошо (расстояния между платформами на магистральных участках будут лучше, чем платформы в черте Киева). В идеале на ГЭ стоило кинуть исключительно трёхсотые машины из Фастова, чтобы подольше прожили с щадящим режимом работы.

2) Отсутствие запаса в расписании - как для самой ГЭ, так и для соседствующих между ними других поездов. По Дарнице закладываемых шести минут крайне часто оказывается недостаточным для смены кабины локомотивными бригадами. Да и движенцы не всегда способны в чётко заложенный интервал пропустить/выпустить/принять как ГЭ, так и идущие "в мир/с мира" поезда (пригородные, пассажирские, грузовые). Добавить ещё минут 6...9 по Дарнице, на минуту-две добавить запаса по Борщаговке (там часто спотыкаются друг о дружку идущие навстречу две ГЭ при съезде с Рубежовского на Борщаговку).

3) Петровка и Троещина-2. Реализация "на коленке" с береговой платформой на Петровке (и потерей времени на катания по боковым путям) плюс низкая "высадочная" платформа на Троещине-2 (та, что в дарницком направлении) отбирают самое драгоценное, что есть на железной дороге вообще - ВРЕМЯ. В петровском направлении платформа "во внешней кривой" тоже далека от идеала, ибо стоило предусмотреть как в метрополитене зеркала, чтобы помощник не бегал смотреть в хвост закрытие всех дверей или диск от "дежурного по платформе" (кассира или одного из дежурных по турникетам), на худой конец - 2...3 видеокамеры и дополнительный зелёный индикатор у начала платформы, которым тот самый кассир будет сообщать локомотивной бригаде об успешной посадке пассажиров и закрытии всех дверей в пределах видимости. Только на устранении этих проблем вполне спокойно закрываются так нужные 6...9 минут для Дарницы как запас на вхождение в расписание.


Добавлю ещё, что по той же Дарнице оборот на тех же машинистов - тоже далеко от идеала. Почему бы не сделать размен бригад - та, что привела поезд в тупик пусть забирает какой-нибудь следующий? Вот только заменить регистрацию на ленту в пользу любого электронного источника (аля АЛС-МУ). Тогда отпадёт необходимость добавлять 6...9 минут, и ГЭ можно ускорять дальше (как гиперлуп biggrin.gif ).
Юрик
"Читаю тему, много думаю" (с)
У меня вопрос возник.
Необходимо ли организовать заезд на станцию Святошин?
Вопрос в плане удобства и доступности пассажирам.
Минус в плане "смена направления и кабины" прошу не предлагать.
Skiper
Зараз багато людей з човників пересідають на електрички, що їдуть до К.-Паса, тож тут або човники довести до Борщагівки, або міську заводити на Святошин.
art-trans
На Борщаге давно нужны 4 пути и 2 островные платформы - чётного и нечётного направления. И на платформах решётчатый забор с переходными турникетами с челноков/пригорода на ГЭ. Чтобы одно другому не мешало. Места под такую стройку - валом. Бюджет распилить для Киева - вообще не вопрос. Странно, что до сих пор этого не сделали. Здесь вам и пиар, и баблорама, ещё и с пользой для дела (движки так вообще спасибо скажут, как и паксы) - прям всё хорошо буйт.

(а затем мы проснёмся dry.gif )
Artemix
Челночные электрички - фигня. По-хорошему, надо было пускать условно от Бучи до Броваров, чтобы такая электричка ехала через весь город и развозила людей. А то получается, что надо по Киеву как-то добраться до Святошина на эту электричку, доехать на ней, а потом еще по условному Ирпеню от вокзала до дома доехать. А так закрывались бы сразу оба направления. И чтобы без стоянок по 20 минут в промежуточных точках.
art-trans
Для этих целей не хватит пропускной способности южного грузового хода на фрагменте Киев-Пасс. - Дарница, который нынче существенно потеснил воздуховоз аэрорух.
ЛиС
Буча-Бровары это бред. Уже с Дарницы(если не раньше) она повезёт воздух.
Artemix
А челноки утром много возят (возили) в сторону Бучи? Как электричка повезёт следующую порцию в Киев, если не вернётся?
ЛиС
_ так Вы мешаете всё "в кучу". На тетеревском челноки имеют смысл за счёт быстрого оборота. Если её продлить до Броваров то во первых на Бровары повезёт воздух, а во вторых пока она из Буди доедет до Броваров, то из Броваров везти уже некого будет. Особенно учитывая то, что в Броварах станция не так удобно расположена по отношению к жилым массивам как в Ирпене или Буче.
art-trans
ГРОЙСМАН ДОРУЧИВ КМДА ТА "УКРЗАЛІЗНИЦІ" МОДЕРНІЗУВАТИ КИЇВСЬКУ ЕЛЕКТРИЧКУ

Кияни часто скаржаться на затримки у графіках та низьку пасажиромісткість.

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман доручив Київській міській державній адміністрації та "Укрзалізниці" спільно оновити та доопрацювати

Хворі співробітники і зношені вагони. У "Київпастрансі" пояснили причину збоїв роботи міської електрички
проект міської електрички в столиці.

Про це він заявив під час засідання уряду 13 березня.

"Я вважаю, що питання міської електрички - дуже правильний проект, реалізований уже давно в європейських містах. "Укрзалізниця" справді готова до його реалізації, але самостійно цього зробити не зможе. Тому я просив би Віталія Володимировича (Кличка – ред.) спільно з "Укрзалізницею" та Міністерством інфраструктури опрацювати це питання, щоб забезпечити високий рівень мобільності жителів Києва та гостей міста, всіх хто в ньому працює", - підкреслив Гройсман.

Водночас, міністр інфраструктури Володимир Омелян наголосив на важливості пошуку Києвом та "Укрзалізницею" необхідних коштів для реалізації проекту.

Нагадаємо, пасажири міської електрички у Києві постійно скаржаться на її роботу. Зокрема, наприкінці лютого на станції "Троєщина-2" спостерігалося велике скупчення людей. Багато з них не змогли потрапити всередину вагонів, щоб зранку дістатися пункту свого призначення. Найвідчайдушні випробували себе у небезпечній ролі "зачеперів" - люди просто чіплялися за останній вагон.
Artemix
Цитата
Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман доручив Київській міській державній адміністрації та "Укрзалізниці" спільно оновити та доопрацювати
и сделал строгое лицо...
Как обычно, слабо верится.
art-trans
У киян тиждень почався із «сюрпризів»: скасовано шість рейсів міської електрички
Цитата
Електрички не вийшли на маршрути з технічних причин

Понеділок, 9 вересня, у Києві скасовано шість ранкових рейсів міської електрички. Про це повідомляє КП «Київпастранс».

«У ранковий час з технічних причин скасовані такі рейси міської електрички: 7402, 7409/10, 7501, 7502, 7503, 7421. Перепрошуємо за незручності, безпека пасажирів в пріоритеті», - йдеться у повідомленні транспортників.

На сайті Київської міської ради з’явилася петиція з вимогою провести перевірку КП «Київпастранс», з'ясувати та усунути причину проблем із рухом міської електрички.

Як повідомлялося, починаючи з лютого 2019 року, «Київпастранс» щомісяця скасовує понад 100 рейсів міської електрички. Ранкові рейси міської електрички скасовуються частіше вечірніх. Крім січня, щомісяця в першому півріччі скасовувалося понад 5% рейсів міської електрички. Повний текст читайте тут: https://glavcom.ua/kyiv/news/u-kiyan-tizhde...hki-623698.html
art-trans
Міністр інфраструктури розповів про перспективи розвитку залізничного транспорту (выдержка из статьи)
Цитата
Чи планує Міністерство втручатись у скандал між "Укрзалізницею" та "Київпастрансом" з приводу міської електрички в Києві? Можливо, планується перезапуск проєкту, який відверто провалився?

Важке питання насправді. Тут маємо дійсно визначитися. Треба починати з іншого – а який пріоритет наразі у міського очільника Києва. Бо якщо із таким підходом, то вони і метро на Троєщину не зроблять, або зроблять задорого. Відносно метро на Троєщину ми теж пропонували позицію і ми, до речі, всі ці перевезення готові взяти на себе за договорами обслуговування, коли міста теж беруть участь і частково все це фінансують. Ми готові забезпечити так званий київський S-Bahn. Це велике кільце, яке буде з’єднувати деякі міста-супутники з Києвом, і власне, лівий та правий берег. І Троєщину так само. Ми плануємо це запропонувати, це великий проєкт приблизно 300 кілометрів довжиною. Він має об’єднати понад 50 різних станцій та зупинок. Така загальна мережа, як у Берліні – у них є U-Bahn, S-Bahn.
igloz
Цитата(art-trans @ 5.11.2019, 12:52) *
Міністр інфраструктури розповів про перспективи розвитку залізничного транспорту

Прочитав "про перспективи знищення залізничного транспорту" sad.gif
Artemix
Кто в курсе - что за коллапс с электричкой?
art-trans
Так там ничего нового. КПТ не платит за ТО/ТР, Юго-Западная не выпускает машины на линию, КПТ попросту вешает "отмены".
Artemix
Было такое подозрение, но не думал, что в таких масштабах.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2020 IPS, Inc.