Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Киевская городская электричка
Форум ZDSim > Железнодорожный транспорт > Движение поездов
Страницы: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
AlexSi
Цитата(KKS @ 10.3.2015, 0:49) *
AlexSi Те що ви написали - повна дурня.
МЕ користуються якраз там де тяжко іншим видом дістатись. Наприклад К-Волинський - Вишгородська чи Петрівка.
Якщо все поставити на звичайні електрички то толку від такої МЕ не буде. МЕ йдуть від КиївПасу, і зовсім мала купка від Петрівки. Виходить що Вишгородська- Караваєві з пересадкою по Київ-Волинський? а Борщагівка - Лівий берег з пересадкою по КиївПасу? дурня повна, навіть якщо все буде синхронізовано "новітніми нанотехнологіями" то це а) пересадка і б)мінімум хвилин 10 очікування.
Тоді питання, а навіщо мені МЕ якщо іншими видами з пересадкою можна дістатись?
Ті напрямки що є зараз звичайними електричками мають нормальне сполучення метром й так
Київ-пас - Видубичі, на метро спокійно, Лівий берег, те саме метро (осокорки, позняки). _ з Дарницею тут так, хто живе на старій Дарниці - зручно
Київ-пас - Караваєві? паспотік на таких плечах дуже малий, так як і на К-Волинський Обидві платформи мають поруч легкий доступ до транспорту (швидкісний і тролейбус). А більш нічого й не дублюється звичайними електричками.


KKS, Ви уважно читали те, що я запропонував? Тоді повинні були звернути увагу на те, що міжміські електрички пропонується задіяти (на Петровському півкільці і не тількина ньому) не замість МЕ, а на додаток до рейсів МЕ, та ще й деякі міжміські рейси пустити через ділянку Київ-Волинський--Борщагівка--Рубежівський (не "хорошо забуте старе", а "забуте хороше старе").

Та і в межах півкільця -- краще мати можливість швидше добратись до потрібного пункту (пересадки на метро, ...), аніж чекати далі.

Крім того, є попит на сполучення станцій і зупинок Петрівського півкільця з пунктами за межами Києва,
і краще хай бажаючі їдуть без пересадки або з максимально полегшеною пересадкою по Дарниці, аніж добиратися тим чи іншим міським транспоротом до ст. Київ-Пас, Кар.Дач чи Видубичів. Якраз частину міжміських електричок зняти з південного півкільця, де є "нормальне сполучення метром й так
Київ-пас - Видубичі, на метро спокійно, Лівий берег, те саме метро (Осокорки, Позняки)", і додати на Петрівське півкільце (30--40% "чотирьохзначних" міжміських рейсів).


Artemix
Цитата(KKS @ 10.3.2015, 0:49) *
Київ-пас - Видубичі, на метро спокійно, Лівий берег, те саме метро (осокорки, позняки). _ з Дарницею тут так, хто живе на старій Дарниці - зручно

Вот сразу видно - человек знает разницу между поездкой на метро и ГЭ от Выдубичей до Киев-Пасса! angry.gif
Все такие оптимизаторы, что на одного пассажира три оптимизатора найдется. А нафиг тогда метро? На троллейбусах с пересадкой - спокойно!
KKS
Цитата(dimentiy @ 10.3.2015, 12:58) *
KKS, маршруты городского транспорта разрабатываются и дополняют друг друга для равномерного использования всей наличной инфраструктуры. То, что конкретно кому-то не надо (либо можно обойтись) не значит, что оно не нужно, ибо это даст повод для снятия части нагрузки с метрополитена переносом её на намного менее нагруженную (по кол-ву пассажиров в вагоне) железную дорогу.

В теорії може й рівномірного, але на практиці не дуже якось.
Зняти то може й зніме, але маршрутна сітка не має однозначного вибору, окрім таких районів як ДВРЗ для прикладу (при совку там був лише Т33, і хочеш не хочеш а залежиш від нього). По більшості районів МЕ є альтернатива руху і не завжди на користь МЕ

Цитата(AlexSi @ 10.3.2015, 14:15) *
KKS, Ви уважно читали те, що я запропонував? Тоді повинні були звернути увагу на те, що міжміські електрички пропонується задіяти (на Петровському півкільці і не тількина ньому) не замість МЕ, а на додаток до рейсів МЕ, та ще й деякі міжміські рейси пустити через ділянку Київ-Волинський--Борщагівка--Рубежівський (не "хорошо забуте старе", а "забуте хороше старе").

Та і в межах півкільця -- краще мати можливість швидше добратись до потрібного пункту (пересадки на метро, ...), аніж чекати далі.

Крім того, є попит на сполучення станцій і зупинок Петрівського півкільця з пунктами за межами Києва,
і краще хай бажаючі їдуть без пересадки або з максимально полегшеною пересадкою по Дарниці, аніж добиратися тим чи іншим міським транспоротом до ст. Київ-Пас, Кар.Дач чи Видубичів. Якраз частину міжміських електричок зняти з південного півкільця, де є "нормальне сполучення метром й так
Київ-пас - Видубичі, на метро спокійно, Лівий берег, те саме метро (Осокорки, Позняки)", і додати на Петрівське півкільце (30--40% "чотирьохзначних" міжміських рейсів).

Я читав уважно, і те що ви запустите фастівську електричку замість КиївПасу на Петрівку - абсолютно нічого не вирішить, тому що пасажирів МЕ на ділянці Київ Волинський- Петрівка не дуже багато (причому в тому напрямку Київ-Волинський відпочиває, бо треба пускати через Алмаз.
Якщо ви хочете зробити приміський рух системою МЕ то треба пускати такі напрямки, але це ізврат ще тей:
Київ Пас-Дарниця- Петрівка- Алмаз - Фастів
Київ Пас - Київ-Волинський - Сирець-Петрівка - Дарниця- Яготин
тоді чисто по графіку трошки толку буде, а по факту пасажири на Яготин будуть годину втрачати на "екскурсію" Києвом, причому міськи пасажири в цю електричку вже не сядуть, тому що там вже їдуть пасажири на Яготин. А що таке п'ятничний штурм електрички я думаю тут всі знають.

Головний пасажир МЕ на мою думку користується щоб дістатись ДО/З в такі ділянки:
1. Петрівка-Троєщина
2. Троєщина-Дарниця
3. Дарниця-Видубичі
4. Видубичі-КиївПас
5. КиївПас- Київ-волинський
6. Київ-волинський-Петрівка

Як допоможуть ваші пропозиції на маршрутах:
3-5
1-6
3-6
Ніяк.

А інші пасажири які й так по ходу руху звичайних електричок живуть/працюють то їх доля в МЕ дуже мала
AlexSi
Про фастівську лінію і про Алмаз в пропозиціях щодо МЕ я не згадував взагалі (про Алмаз згадував в обговоренні доцільності реконструкції пересадочного вузла Борщагівка-Алмаз, але в постах щощо МЕ цю тему не підключав, це -- окрема тема). Щоб їх підключити до МЕ, потрібні великі кап. вкладення: реконструкція Алмазу, платформи на 50-их коліях Волинського, додаткові пішохідні мости, тощо. Хай, мабуть, пасажири поки що добираються по маршрутах типу Боярка--Вишгородська так, як і раніше -- з пересадкою по Києву-Волинському, от тільки між Волинським і Вишгородською можна запустити більше рейсів.

Та й на "екскурсію" Києвом по дорозі на Яготин ніхто не поїде, якщо буде безпроблемна пересадка по Дарниці з електрички Київ-Пас.--Ніжин або з МЕ залежно від конкретного рейсу Київ-Пас.--Борщагівка--Київ-Петрівка--Яготин.


Щодо змін у сполученні між ділянками кільця, то нічого не погіршиться:

3-5 ( Дарниця (ЛівийБерег, Видубичі) -- Київ-Волинський і в зворотному напрямі): кількість рейсів МЕ залишається без змін,
кількість міжміських чотирьохзначних рейсів зменшиться, але якщо дозволити в них їздити по квитку на МЕ, то загальна
кількість рейсів для пасажира МЕ зросте,

3-6 ( Дарниця (ЛівийБерег, Видубичі) -- Сирець (Рубежівський) і в зворотному напрямі): кількість рейсів власне МЕ
залишається без змін, додається декілька "екскурсійних" чотирьохзначних електричок через Північну платформу
з правом їздити по квитку МЕ,

1-6 ( Троєщина (Петрівка) -- Київ-Волинський (Рубежівський, Сирець) і в зворотному напрямі): те ж саме (але, звичайно ж,
без проїзду пасажиром Північної платформи rolleyes.gif ), плюс може бути декілька рейсів, "обрізаних" по
Києву-Волинському чи по Київ-Пасу зі сходу (приходять з заходу і/або йдуть на захід).
KKS
По Алмазу:я не про реконструкцію, я про те що якщо фастівський напрямок завертати на Петрівку і нічого при цьому не робити , то перша станція МЕ - Рубежівський. Буде піднімати потік - Рубежівський-Петрівка? слабо віриться

По всьому іншому, якщо кількість рейсів на МЕ не змінювати, а збільшити кількість звичайних електричок через Петрівку, вийде один великий мегазатик, петрівський залізничний міст - одноколійний , там й так затик буває, а тут ще й це. Схрещення по Борщагівці для МЕ буває з простоями в 5хв, також потенційне місце для затику при збільшенні трафіку.

А наш народ не буде їхати МЕ з Київпасу на Дарницю щоб зловити Яготинську електричку і мати 0% шанси на сидяче місце.
AlexSi
Про фастівський напрям і його включення в систему МЕ мова може йти лише як про такий, що не включається або включається в останню чергу: мають свої три зупинки в межах Києва (Київ-Волинський, Кар.Дачі і Київ-Пас), плюс Вишневе, сполучене з Києвом маршрутками, плюс декілька рейсів на Святошин через Алмаз, і поки що хай лишається як є (тільки дещо збільшиться кількість рейсів з Волинського на Петрівку і назад).

До перевищення пропускної здатності одноколійного Петрівського мосту при інтервалах руху від 6 до 15 хв. в години пік (а в міжпік -- 20--30 хвилин плюс товарняки) теж не дійде. На одноколійну дільницю між Рубежівським і Борщагівкою можна пускати не всі поїзди, тільки решту поїздів (частину міжміських) краще пустити не на Алмаз, а на Святошин.

А на предмет розраховувати на сидяче місце при посадці по Дарниці -- то люди, які масово пересідають в Дарниці на міжміські електрички з МЕ, трамваїв, маршруток та ін., і так не такі наївні, щоб розраховувати. Кому критично мати сидяче місце, поїдуть тим рейсом, який через півтори-дві години (а в години пік можна і раніше) піде з "їхнього" півкільця: порядок-то "шаховий": раз у цій "парі по пересадці в Дарниці" електричка з Києва-Пас (тупика на Північній) чи Волинського іде до Ніжина, то в наступній "парі" -- до Яготина чи Гребінки. Просто з'явиться можливість їхати до Ніжина чи Гребінки без пересадки по Києву-Пас. чи Видубичах для тих, хто живе в смузі вздовж Петрівського півкільця. Загальна кількість сидячих місць і повна місткість поїздів залишиться та ж сама, але зменшиться кількість "пасажиро-поїздок" у міському транспорті і пересадок для середньостатистичного пасажира.
tysha0505
Всегда, когда возникает в моей голове мысль: "от бы было хорошо, городскую электричку в Вишнёвое", возникает вопрос: "А где весь этот праздник там устроить?"
Vyacheslav
Через шляхопровід в обох напрямках?
tysha0505
А принимать и отпралять с/на "берег(а)"?
art-trans
В конце-концов добрался и до ГЭ, первая часть - вечерние рейсы по северному полукольцу (как они должны быть).

AlexSi
До речі, рейси 7345, 7442, 7351, 7448, ... (і аналогічні рейси в ранкові години пік) -- дуже показові. Коли не вистачає рухомого складу, то перше, що треба рятувати, це -- Троєщину. Для інших районів МЕ -- це питання зручності, а для Троєщини з її недостантістю сполучення з зовнішнім світом -- це, не дуже перебільшуючи, можна сказати -- питання життя і смерті, у всякому разі економічної (бо що значить виключити з економіки більше ста тисяч людей?)

Ще б міст під другу колію через Дніпро (_ це так, "читатели сетуют")...
ЛиС
Інформація КП «Київпастранс»

У період з 19 по 24 березня 2015 року роботу електропоїздів міської електрички буде організовано за розкладом вихідного дня

У зв’язку з проведенням ДТГО «Південно-Західна залізниця» ремонтних робіт на станції «Київ-Волинський» у роботу міської електрички буде внесено зміни, а саме з 19 по 24 березня 2015 року включно поїзди курсуватимуть за розкладом вихідного дня (6 електропоїздів).
art-trans
Київська міська електричка змінює графік руху з неділі

Київська міська електричка змінює графік руху з 29 березня. Про це сказано в повідомленні прес-служби комунального підприємства "Київпастранс".

"У зв'язку з переходом на літній час з 29 березня 2015 міська електричка курсуватиме за новим графіком руху", - сказано в повідомленні.

Водночас з 30 березня по 8 квітня через проведення Південно-Західною залізницею ремонтних робіт на станції "Київ-Волинський" у роботу міської електрички будуть внесені зміни - потяги курсуватимуть за розкладом вихідного дня.

Детальніше з розкладом можна ознайомитися на сайті КП КиївПасТранс в розділі "Розклад".
Santehnik
Вышло решение КМДА о передаче электричек назад на УЗ: ссылка

Кто-то вкурсе, РПЧ-8 их принял назад уже?
art-trans
Решение завтрашним числом (субботой). Очень оригинально ИМХО. Все будут бухать, а электрички тем временем втихаря спихнут. Вот только это решение о согласии на передачу, не факт, что у Пивоварского согласятся на такое действие.
AlexSi
Решение № 166/1031 от 4 марта (а не апреля). С остальным -- согласен.
art-trans
Да, виноват, заработался))) Тогда и подавно - принятое втихомолку решение о согласии на передачу госимущества в руки другого владельца (пусть и тоже государственного) - дельце мокроватое. На деле - вывести ЭРки из ГЭ, а оставшиеся 4 ЭПЛки толкнуть на ГЭ. 8 составов для кольца хватит с лихвой. Толку, что сейчас треть составов гуляет по Борщаговке или Фастову из-за неуплаты обслуживания?

Но с таким успехом КПТ и Киевская власть должна отказаться вообще от участия в проекте ГЭ и отдать это всё на баланс ЮЗЖД с концами, заключив договор о том, что будут 50:50 иметь выручку с проездных метро-электричка/трамвай-электричка/троллейбус-электричка/автобус-электричка.
lokport
Цитата(Santehnik @ 3.4.2015, 11:11) *
Вышло решение КМДА о передаче электричек назад на УЗ: ссылка
Кто-то вкурсе, РПЧ-8 их принял назад уже?

Особенно забавным в этом документе выглядит, что ЭР9М построенные в СССР имели первоначальную стоимость 4-5 раз выше чем ЭПЛ9Т. Эх, счетоводы ))) По какому рандомному курсу советского рубля к гривне они там считали - большой вопрос. И каким образом у 2 примерно одинакового возраста электропоездов ЭР9М N 517 и ЭР9М N 513 остаточная стоимость разнится в 15 раз? Магия по украински...
art-trans
Остаточная стоимость расчитывается по многим факторам, в т.ч. по пробегу и количеству выполненных КР/ТР. Поэтому вполне может быть такая ситуация.
art-trans
Из поездов городской электрички массово выгоняют "зайцев" (по ссылке есть несколько фото)

За день высаживают больше сотни безбилетных пассажиров

В связи с большим количеством безбилетников, КП "Киевпасстранс" увеличил количество контролеров в подвижном составе городской электрички.

Результаты не заставили себя долго ждать. Как сообщают на предприятии, 29 апреля на линии работал 10 контролеров, 39 пассажиров высадили из вагонов. 30 апреля было 15 контролеров, высадили 51 пассажира.

4 мая работало 37 контролеров, 77 пассажиров высадили, 13 человек оштрафовали на 80 грн. Вчера было 62 контролера. 230 пассажиров высадили из вагонов, 17 оштрафовали на 80 грн. А уже сегодня в поездах городской электрички работало 44 контролера, которые высадили из вагонов 140 безбилетников. Оштрафовали 11.

В "Киевпасстрансе" просят людей быть ответственными, платить за проезд и требовать качественных услуг.
art-trans
З 11 до 15 травня в роботу київської електрички будуть внесені зміни

Потяги курсуватимуть за розкладом вихідного дня

У зв'язку з продовженням проведення ремонтних робіт ДТГО "Південно-Західна залізниця" на станції "Київ-Волинський" в роботу міської електрички будуть внесені зміни. Про це повідомляють у КП "Київпастранс".

Так, з 11 до 15 травня поїзди курсуватимуть за розкладом вихідного дня.

Детальніше в розділі "Розклад" на сайті КП.
ЛиС
Они будут ездить по выходному графику пока К-Волынский не закончат.
art-trans
Зміни у роботі Міської електрички на літній період

З 2 червня 2015 року в зв’язку з сезонним зменшенням пасажиропотоку на період з червня по серпень 2015 року у роботу Міської електрички вносяться зміни, а саме по кільцю буде курсувати 8 електропоїздів.
Artemix
Петиции - это хорошо. Наиболее реальная - третья. Первая - похвальная, но сразу можно забыть. Но вторая... Делать еще одну остановку со сменой кабины, как в Дарнице, - это уже точно за гранью разумного.
art-trans
С одной стороны это даже было бы более удобно, особенно, если организовать путь под три жёлтых в пределах одной платформы. По южному ходу интервал меньше, по северному - больше. И раз в час кольцевая по и против часовой (можно без заезда в святош).
ЛиС
И толку от тех 3-х желтых? Затягиваться со скоростью 15? Это еще для Борщаговки терпимо, если в хвост никто не жмёт.
art-trans
Толк в том, чтобы по Святошину люди могли перепрыгнуть на состав идущий в пределах полукольца, а заодно и на тетеревское направление для полуколечных маршрутов ГЭ.
ЛиС
Для этого есть Борщаговка. И городить ничего не надо. Святошино без дополнительного ПС - хрень и утопия.
art-trans
Как минимум - это пересадочный вариант на красную ветку метрополитена без необходимости делать лишнюю пересадку с синей ветки если выползать на Петровке или с зелёной если выползать на Сырце.
ЛиС
От Рубежовского до м."Берестейская" не так и далеко. А заезд на Святошино - увеличение времени "на круг" на 20-25 минут.
Maksym
А чем Рубежовский не угодил? Или м. Берестейская уже не в почете?
Artemix
А лучше бы платформу ближе к метро сделали, как в свое время вместо Ботанической сделали Выдубичи.
ukrtvr
Цитата(ЛиС @ 6.11.2015, 12:27) *
А заезд на Святошино - увеличение времени "на круг" на 20-25 минут.

а разве пассажиры по кругу ездят? к тому же поездка от Святошино на Берестейскую это оплата в плюсе за метро. Врядли кто-то будет вылазить из метро на Берейстейской, топать пешком и ехать электричкой до Сырца. На ровном месте идёт перегрузка метро и центральных узлов города и уменьшение использование ГЭ. Это если отталкиваться от того что надо пассажиру.
Не знаю насколько показателен мой пример, но когда я приезжаю на Святошино со стороны Тетерева, то дальше обычно еду в одну из следующих точек:
-Крещатик и центр в общем (метро)
-Петровка (метро)
-ЖД вокзал (могу рискнуть и поехать электричкой, если есть по расписанию, если нет то метро)
-аэропорт Жуляны (мучительная дилемма троллейбусом с Шулявки или таки ГЭ через Берестейскую, обычно выигрывает троллейбус из-за багажа)
Думаю нетрудно догадаться что для последних 3х пунктов стабильно работающая ГЭ с приемлемым интервалом было бы в самый раз.
art-trans
Тем более, что я не настаиваю все электрички кольцевать через Святошин. На деле необходимость в кольцевании туда ничтожно мала, как и в кольцевании в целом. А вот на северном полушарии сделать челноки Дарница - Святошин через Петровку в обе стороны - почему бы нет. Отметить их какой-нибудь меткой под лобовым стеклом в кабине машиниста и всё.
ЛиС
Цитата(ukrtvr @ 6.11.2015, 16:29) *
а разве пассажиры по кругу ездят?
Пассажиры не ездят по кругу. Но в теперешней ситуации это приведет к тому, что ради заезда на Святошино увеличится общий интервал между поездами. И пассажиру на Борщаговке, К-Волынском и т.п. придется ждать на 20-30 минут дольше. В итоге платежеспособный пассажир плюнет на такую ГЭ и уйдет на маршрутку.

Цитата(art-trans @ 6.11.2015, 17:05) *
А вот на северном полушарии сделать челноки Дарница - Святошин через Петровку в обе стороны - почему бы нет. Отметить их какой-нибудь меткой под лобовым стеклом в кабине машиниста и всё.

Об этом можно будет говорить только после того, как появится еще 5-10 составов ГЭ. До этого все "обрубки" приведут к тому, что пострадают пассажиры другого участка кольца из-за увеличения интервалов.
ukrtvr
Цитата(ЛиС @ 6.11.2015, 18:34) *
Пассажиры не ездят по кругу. Но в теперешней ситуации это приведет к тому, что ради заезда на Святошино увеличится общий интервал между поездами. И пассажиру на Борщаговке, К-Волынском и т.п. придется ждать на 20-30 минут дольше. В итоге платежеспособный пассажир плюнет на такую ГЭ и уйдет на маршрутку.

Да, но это проблема железной дороги и города Киева где взять дополнительные поезда. Если мы говорим о решении транспортной проблемы. А если поезда для галочки...
ЛиС
Из воздуха они в любом случае не материализуются. А обсуждать все хотелки можно до умопомрачения.
ukrtvr
А разве не это изначально обсуждается? Людям хочется открыть станцию ГЭ Святошино. Кто-то петицию сделал, а кто-то её подписывает. Да это не много, но хоть что-то. И если уж на то пошло то возможно стоит им подсказать подправить петицию, дописав необходимость закупки дополнительного ПС (или сделать новую петицию).
Чисто гипотетически, может надо построить съезды с на северное полукольцо минуя Дарницу? Аккурат по гаражам. И время по кругу станет сразу крутое. И интервалы по Киев-Волынскому лучше. Только думаю те кто пользовались станцией Дарница почему-то обидятся. rolleyes.gif
ЛиС
Гениально! Сначала обрезать по Дарнице пригород, потому что "мешает ГЭ", а потом убрать ГЭ из Дарницы "потому что так лучше и быстрей".
Гипотетически построить можно. Ног ж.д. такая кривая никаким боком не упёрлась. Если городу интересно - пускай строят за свой счет кривую, и пост для её обслуживания. Из Дарницы как-то далековато будет.
ukrtvr
Вы не поняли. Вопрос был о том что будут думать пассажиры станции Дарница, если они вдруг останутся без ГЭ, так как появится вариант сэкономить 20 минут если на Дарницу не заезжать. Они будут без ГЭ, зато в городе ГЭ начнёт иметь меньший интервал и быстрее ездить по кругу.
ЛиС
Это Вы не поняли. Помимо пассажиров живущих в Дарнице есть еще пассажиры пригорода, которые до запуска ГЭ спокойно доезжали без пересадок до К-Петровки, Борщаговки, К-Пасс и т.п. Частично их заставили пересесть на ГЭ. А теперь предполагается этих пассажиров похерить, "потому что так быстрее".
ukrtvr
Я то понял, да и знал про ситуацию с Дарницей. Это Вы не поняли, что рассуждать - давайте тут и там не останавливатся что бы быстрее ездить по кругу - это дорога в никуда.
А насчёт пригорода и ГЭ, зачем надо было городить отдельный круг? Сделать сквозной проезд Тетерев-Святошино-Северная-Дарница-Нежин, и Гребенка-Дарница-Петровка-Святошино. Такие себе S1 и S2. "Лишние" обворачивать на Святошино и Дарнице, дополнительные тоже между ними. Хотя, о чем я, у железнодорожников будет надцать отмазок почему так нельзя..
ЛиС
Скажите, а Вы действительно не знаете, что именно так и было(не все до единого конечно, но было) до введения ГЭ? Или "просто поговорить"? Только "лишних" брать неоткуда. Отдали составы для ГЭ - где-то пострадал пригород.
ukrtvr
С Тетеревского направления были единицы, большинство обворачивалось по Борщаговке. Помнится, ездил когда-то. Также парочка уходила на Петровку.
Но это был просто сквозной проезд некоторых электропоездов. Ничего общего с настоящей системой интегрированого пригорода и ГЭ.
То что я иммею ввиду, прибывшие с Тетеревского направления следуют через Северную, и либо обворачиваются по Дарнице, либо по Нежину. Прибывшие со стороны Гребёнки обворачиваются по Святошино через Петровку (как раз можно задействовать для этого "новую" боковую платформу). Если попадаем в окно между пригородными, то короткие рейсы чисто ГЭ Святошино-Дарница, по обоим полукольцам. Неужели именно так и было в Киеве?

Цитата
Отдали составы для ГЭ - где-то пострадал пригород.

В том и дело, если не делать это разделение ГЭ по "кругу" и всё остальное, а делать сквозное пригород-ГЭ-пригород, можно уменьшить страдания для всех. Только фастовских надо подключить для составления графиков:)
Vyacheslav
Цитата(ЛиС @ 6.11.2015, 16:34) *
Пассажиры не ездят по кругу. Но в теперешней ситуации это приведет к тому, что ради заезда на Святошино увеличится общий интервал между поездами. И пассажиру на Борщаговке, К-Волынском и т.п. придется ждать на 20-30 минут дольше.

набагато гірше, що з Волинського-Борщагівки їхати на Сирець-Вишгородську-Петрівку-Троєщину доведеться на 20-30 хвилин більше.
k3n
Вниманию участников предлагаются следующие общественные инициативы:
за продление времени работы городской электрички

за открытие станций городской электрички Киевская Русановка и Протасов Яр

за размещение расписания общественного транспорта на остановках

Кто за? Подписывайте и общественный транспорт Киева станет лучше!!!

Пиар приветствуется good.gif

Строгое предупреждение от модератора ЛиС
Открытые ссылки запрещены Правилами форума Для первого раза устная рекомендация еще раз внимательно эти самые правила почитать.
ЛиС
По петициям
у 1-й - шансов - 0 100+ подписей собрано, остался 21 день. Пиарь не пиарь, разве что чудо случится.

2-я - уже Объявили торги на реконструкцию Киевской Русановки и Протасового Яра.

На обеих платформах планируется установка лифтов
Начальная стоимость — примерно по 12 млн грн за объект.

3-я... Hу не знаю, шансов преодолеть барьер в 10+К голосов тоже практически нету.
Vlad_Volya
Феномен ли? Еду в последней электричке в 9:37, и сегодня вместо привычного состава в 6 вагонов приехала ЭПл9т-012 составностью в ???4 вагона. Это в связи с тем, что суббота? Или с чем?
Artemix
Я недавно видел на Борщаговке в отстое 4-вагонную "городскую" ЭРку.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2020 IPS, Inc.