![]() |
Здравствуйте, гость
|
![]() ![]() |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 2640 Поблагодарили: 1273 раз(а) Регистрация: 3.4.2010 Из: Харьков Пользователь №: 212 Имя: Юрий ![]() |
Сообщение
#1
![]()
Відродження вантажного ходу, або дизельне пальне очікує на відставку На розгляд техніко-економічної ради Придніпровської залізниці, у якій, до речі, брав участь керівник Головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук, були обгрунтовано подані три варіанти майбутньої електрифікації дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Перший (окрім електрифікації існуючої одноколійки) передбачав відновлення роз’їзду імені Яковенка та трьох двоколійних вставок. Другий — відновлення ще понад 50 км двоколійних вставок. А третій — укладання другої електрифікованої головної колії від станції Запоріжжя ІІ до станції Комиш-Зоря. Роз’їзд отримає ім’я На першому цьогорічному засіданні техніко-економічної ради Придніпровської залізниці йшлося про необхідність електрифікації дільниці Пологи—Комиш-Зоря та тепловозного ходу Запоріжжя ІІ—Волноваха (Донецька залізниця). Але спершу начальник залізниці Олександр Момот висловив пропозицію про зміну назви колишнього роз’їзду Червоний Схід дільниці Пологи—Комиш-Зоря. Пропонується дати йому ім’я легендарного начальника Запорізької дирекції залізничних перевезень 70—90-х років минулого століття заслуженого працівника транспорту України, орденоносця, почесного залізничника Віктора Яковенка. Найкоротший маршрут Потім почалося обговорення питань, які необхідно вирішити у зв’язку з очікуваним зростанням обсягів перевезень. За словами керівника служби перевезень Придніпровської магістралі Олександра Декарчука, обмін поїздами між Донецькою та Придніпровською залізницями нині може здійснюватися на трьох перехідних пунктах — Красноармійськ, Чаплине і Комиш-Зоря. За підсумками роботи 2011 р. було встановлено, що перші два стики вкрай завантажені, оскільки їх перетинає за добу понад 120 вантажних поїздів. Плюс пасажирські та приміські. З іншого боку, напрямок Кривий Ріг—Запоріжжя—Волноваха — це найкоротший маршрут для транспортування залізорудної сировини з рудонавантажувальних станцій Кривбасу до металургійних заводів Донбасу. Насамперед до маріупольського комбінату імені Ілліча. Тому у 80-х роках минулого століття обмін на станції Комиш-Зоря сягав 30 пар вантажних поїздів, а в окремі періоди доходив до 44 пар. Цьому, безумовно, сприяло будівництво двоколійних вставок і впровадження диспетчерської централізації на дільниці Запоріжжя ІІ—Пологи—Комиш-Зоря. Але за розпаду СРСР і посилення економічної кризи в Україні обсяги перевезень залізної руди поступово зменшилися. Тож транспортування цього вантажу залізничники перенесли з тепловозного на електрифікований хід. І наразі обмін пасажирськими поїздами між Донецькою та Придніпровською магістралями на станції Комиш-Зоря становить чотири пари, а обмін вантажних поїздів взагалі зупинено. Аби не опинитися на узбіччі І хтозна, скільки тривала б така ситуація, якби напрямок Запоріжжя ІІ—Пологи—Волноваха не був включений до програми електрифікації Українських залізниць з метою повернення сюди обсягів вантажних перевезень навіть більших, ніж ті, які були на початку 90х років минулого століття. — Одначе за існуючого технічного оснащення, — доповідав учасникам техніко-економічної ради О.Декарчук, — наша залізниця може реалізувати обмін на станції Комиш-Зоря чотирьох пар пасажирських і 16 пар вантажних поїздів. Але для цього на обмежувальних перегонах необхідно передбачити відновлення роз’їзду імені Яковенка, а також трьох двоколійних вставок: від станції Оріхівська до поста 245-й км, від Общої до поста 240-й км та від станції Кирпотине до поста 208-й км. Проте, враховуючи цілком імовірне зростання обсягів вантажних перевезень (на рівні 5—7 %), припинення обміну поїздами з Південною залізницею на стику поста 939-й км і можливе відхилення до 20 % загального вагонопотоку з Одеської та Донецької залізниць, прогнозований обмін на станції Комиш-Зоря становитиме 24 пари вантажних та сім пар пасажирських поїздів. Перспектива відносно будівництва кар’єру між станціями Фісаки та Обща додасть чотири пари поїздів, а матеріалізація ідеї побудови Приазовського гірничозбагачувального комбінату біля станції Нельгівка — ще 17—20 пар. І обмін поїздами на станції Комиш-Зоря може дійти до 52 пар поїздів. Щоб це стало реальним, необхідно вкласти другу головну колію на дільниці Запоріжжя ІІ—Комиш-Зоря та реконструювати кілька станцій. Тихше їдеш — далі будеш У результаті професійного обговорення проблеми було вирішено ухвалити перший із запропонованих варіантів. Обсяг його майбутніх робіт передбачає облаштування контактної мережі розгорнутою довжиною 200,2 км, будівництво дев’ятьох тягових підстанцій із системами зовнішнього електропостачання, чотирьох пунктів районів контактної мережі (Кирпотине, Оріхівська, Пологи та Комиш-Зоря) з укомплектуванням їх автомотрисами та автомобільною технікою, прокладання ліній автоблокування і поздовжнього електропостачання, реконструкцію системи автоблокування й електричної централізації тощо. За цього загальна вартість робіт перевищує 1 млрд 600 млн грн. Наприкінці додамо, що техніко-економічна рада вирішила протягом цього року виконати проектні роботи, а наступного — розпочати впровадження запланованого в життя. Газета Магисталь Сообщение отредактировал Юрик - 3.2.2012, 12:36 |
Спасибо сказали 8 раз, пользователю Юрик : art-trans, Hunsler, Skim, skynetline, Алексей Полтава, Віталій, КАБАКА, Олег | |
![]() ![]() Группа: Администратор
Сообщений: 8065 Поблагодарили: 5266 раз(а) Регистрация: 22.4.2007 Из: Чернігів, Україна Пользователь №: 1604 Имя: Артем ![]() |
Сообщение
#2
![]()
Чрезмерно амбициозно.
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 44 Поблагодарили: 12 раз(а) Регистрация: 29.10.2004 Из: Украина Пользователь №: 157 ![]() |
Сообщение
#3
![]()
Небольшая поправка: участок Запорожье-2 - Кирпотино уже электрифицирован (=3кВ).
|
Спасибо сказали 1 раз, пользователю Kozak : kikster | |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 96 Поблагодарили: 9 раз(а) Регистрация: 7.3.2009 Из: Севастополь КЖД Пользователь №: 4010 Имя: Виктор ![]() |
Сообщение
#4
![]()
Электрифицирован - это да. Но второго главного пути нету!
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 44 Поблагодарили: 12 раз(а) Регистрация: 29.10.2004 Из: Украина Пользователь №: 157 ![]() |
Сообщение
#5
![]()
По-хорошему нужно существующий главный путь перекладывать, линия извилистая, еще под паровозы строилась.
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#6
![]()
инетресно, как решат проблему на участке Запорожье-2 - Передаточная, там путепровод низкий и неплохой уклон, электропоезда идут под путепроводом на подьём с опущенными токоприёмниками ...
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 2640 Поблагодарили: 1273 раз(а) Регистрация: 3.4.2010 Из: Харьков Пользователь №: 212 Имя: Юрий ![]() |
Сообщение
#7
![]()
глупости какие-то!
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 7359 Поблагодарили: 2777 раз(а) Регистрация: 27.11.2005 Из: Днепропетровск, Украина Пользователь №: 385 ![]() |
Сообщение
#8
![]()
Точно... Как это на подъем с опущенными токоприемниками? Так никто не делает.
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#9
![]()
Разгон, опускаем токоприёмник, и на подьём. Приглашаю всех на просмотр данного действа)
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 7359 Поблагодарили: 2777 раз(а) Регистрация: 27.11.2005 Из: Днепропетровск, Украина Пользователь №: 385 ![]() |
Сообщение
#10
![]()
Сними на видео, иначе не поверю...
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#11
![]() Сними на видео, иначе не поверю... Ну ты даёшь (IMG:http://zdsim.com/forum/style_emoticons/default/acute.gif) |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#12
![]()
ну вот есть это перегон, только в обратную сторону http://vk.com/video110788615_162008068?noiphone , и только на вершине этого уклона, но визуально можно оценить какая там высота
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 2640 Поблагодарили: 1273 раз(а) Регистрация: 3.4.2010 Из: Харьков Пользователь №: 212 Имя: Юрий ![]() |
Сообщение
#13
![]()
В обратную, в переднюю, подмостом вроде никто ничего не опускал!
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 7359 Поблагодарили: 2777 раз(а) Регистрация: 27.11.2005 Из: Днепропетровск, Украина Пользователь №: 385 ![]() |
Сообщение
#14
![]()
Даже наоборот, под мостом электровоз прошел в тяге, что было очень хорошо слышно, за мостом была проба тормозов и машинист разгонял поезд.
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#15
![]()
это видео на вершине холма, там была ветка вниз на Запорожье-1, во таким мокаром она спускается дальше, но на том видео они до этого места не доехали будет возможность сниму на видео |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#16
![]()
вот этот путепровод http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?...;LNG=RU#picture
|
Спасибо сказали 1 раз, пользователю MORRO : Алексей Полтава | |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 7359 Поблагодарили: 2777 раз(а) Регистрация: 27.11.2005 Из: Днепропетровск, Украина Пользователь №: 385 ![]() |
Сообщение
#17
![]()
Если там требуется опускать токоприемники, то обязательно должны стоять знаки, требующие этого, я их не вижу на этой фотографии.
|
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 2640 Поблагодарили: 1273 раз(а) Регистрация: 3.4.2010 Из: Харьков Пользователь №: 212 Имя: Юрий ![]() |
Сообщение
#18
![]()
У меня есть предположение! Возможно высота подвески контактного провода минимальна настолько - насколько можно (это вы должны знать (IMG:http://zdsim.com/forum/style_emoticons/default/smile.gif) ) и поэтому со сторон, возможно, кажется что пантограф не в поднятом состоянии - вот как то так! |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 85 Поблагодарили: 17 раз(а) Регистрация: 13.9.2006 Из: Запорожье Пользователь №: 1186 Имя: Александр ![]() |
Сообщение
#19
![]()
я помощником работал на электропоезде, знаки там стоят, всё опускаем будет материал, обязательно покажу |
![]() ![]() Группа: Пользователи
Сообщений: 21 Поблагодарили: 51 раз(а) Регистрация: 30.8.2008 Из: Лозовая Пользователь №: 2545 Имя: Сергей ![]() |
Сообщение
#20
![]() Сними на видео, иначе не поверю... Саша, фото не из "этой" оперы? (IMG:http://train-photo.ru/data/thumbnails/46/RP5120607.jpg) |
![]() ![]() |
Мы [в]контакте | Помощь | Календарь | Пользователи | Статистика благодарностей | Текстовая версия | Сейчас: 23.2.2019, 0:57 |